Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '16

 
Kategori
TV Programları
 

Bana Sevmeyi Anlat'ın ipini Fox çekti!

Bana Sevmeyi Anlat'ın ipini Fox çekti!
 

Geçtiğimiz haftalarda FOX'un yayın akışı ile ilgili olarak aldığı bir karardan bahsetmiştim. Star'da yayınlanırken tutmayan ve kanal tarafından serbest bırakılan Muhteşem Yüzyıl Kösem'in Fox'a transfer olması ile yayın günü cuma olarak belirlenmiş, o gün yayınlanan ve asla kötü diyemeyeceğimiz reytingler alan Bana Sevmeyi Anlat pazartesiye alınmıştı. Ki bu kararın ne kadar yanlış olduğunu uzun uzun anlatmıştım. Zaten sosyal medyada da ciddi bir tepki ile karşılaşan durumların başında geliyordu bu.

Her şeye rağmen beklenen dönem geldi. Önce cuma akşamı Muhteşem Yüzyıl Kösem yayınlandı, sonra dün gece Bana Sevmeyi Anlat ilk kez pazartesi akşamı yayınlandı. Peki sonuç? İkisi de oldukça kötü reytinglerle akşamı tamamladı.

Bana Sevmeyi Anlat'ın dün akşam yayınlanan bölümü TOTAL grubunda 2.49 reyting ile 23., AB grubunda 2.65 reyting ile 18., ABC grubunda ise 2.71 reyting ile 23.olabildi. Özetsiz şekilde başlamasına rağmen bir de. Saat 22.45 sularında biten dizinin bu kadar az izleyici toplamasının sorumlusunun kim olduğu uzun uzun düşünmeye ve ifade etmeye gerek yok sanırım.

Cumartesi gününe Kalbimdeki Deniz dizisini koyarak Rüzgarın Kalbi'ni pazartesiye çeken Fox, Kalbimdeki Deniz'i tutturmuş ancak Rüzgarın Kalbi'ni 2 bölümde yayından kaldırmak zorunda kalmıştı. Bu sefer Kösem'i cumaya koyup Bana Sevmeyi Anlat'ı pazartesi alan Fox'un bu hamlesi diğeri kadar başarı yakalamayadı.

Hatırlarsanız Kanal D'nin lanetli pazarı vardı bir ara. Kanal bitirmek istediği yapımı pazar 23.15 kuşağına koyuyor ve başarısız sonuç gelince hemen yayından kaldırıyordu. Fox'un da buna benzer şekilde lanetli pazartesi kuşağı oluşturduğunu görmekteyiz.

Reyting dediğin gelir geçer ama kaçan izleyici bir daha geri gelmez sanki.

Bana Sevmeyi Anlat'ın suyu da bu yüzden ısındı sanırım.

Yine yazık olacak. 

Hem de çok yazık.

 

ANIL KOLDAŞ

 

NOT: Milliyet Blog sayfası içerisinde yazdığım tüm yazılar birebir alınarak ve üstüne saçma başlıklar koyarak başka sitelerde ASLA yayınlanamaz. Aksi takdirde yasal işlem ile karşı karşıya kalmanız muhtemel olacaktır.

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..