Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '16

 
Kategori
TV Programları
 

Bana Sevmeyi Anlat dizisine büyük reyting şoku!

Bana Sevmeyi Anlat dizisine büyük reyting şoku!
 

Diziye reyting şoku!


Başrollerini Kadir Doğulu , Seda Bakan ve Mustafa Üstündağ’ın paylaştığı Bana Sevmeyi Anlat dizisi büyük hayal kırıklığı yarattı.

Dizi gün değiştirmesine rağmen reytinglerini arttıramadı. Pazartesi gününe alınan dizi yeni gününde de reytinglerde varlık gösteremedi…

Bana Sevmeyi Anlat yayınlanan son bölümü ile TOTAL de :  2,49 reyting ile 23. AB de : 2,65 reyting ile 18. ABC de : 2,71 reyting ile 23. Sırada yer alabildi. Dizinin share oranları ise içler acısı dizi 5 share oranını bile zar zor almış.

Dizi bana göre çok ağır kısacası dizide heyecan yok. Birde en başta Seda Bakan ve Kadir Doğulu hiç uyumlu olmamış. İzleyiciye birlikte iyi bir enerji veremiyorlar.

Ben en çok Kadir Doğulu’ya şaşırdım. 34 yaşındaki oyuncu tarihinin belki de en kötü oyunculuğunu sergiledi bu dizide. Özellikle dizinin ilk bölümlerinde tamamen kontrolü olmayan daha doğrusu jest ve mimiklerine hakim olamayan başrol değil de figüran havasında rol yapan bir Kadir Doğulu vardı. Dizi ilerledikçe bu durum biraz ortadan kalktı ama kesinlikle Kadir Doğulu izleyiciye bekleneni veremedi. Kadir Doğulu bu dizide nedense boş bakan gözler ve anlamsız yüz ifadesi ile anlam veremediğim bir şekilde çok kötü bir performans sergiledi. Normalde daha iyi oyunculuk yapabilen bir oyuncu.

Fatih Harbiye dizisinden sonra nedense Kadir Doğulu nun işleri bekleneni veremedi. Sevdam Alabora , Muhteşem Yüzyıl Kösem derken şimdi de Bana Sevmeyi Anlat dizisinin tutmaması oyuncunun kariyeri nereye gidiyor diye sevenlerini düşündürmeye başladı. Kadir Doğulu umarım okeye 4.üncü aramıyordur yani bundan sonraki dizisi de bekleneni veremezse ne olur bilemiyorum.

Şuan çok kötü bir oyunculuk sergilese de Kadir Doğu normalde bir tık daha iyi rol yapabilen bir oyuncudur. Hakkında hayırlısı olsun diyelim. Umarım daha iyi bir dizide daha iyi bir oyunculuk sergileyerek karşımıza ileride yeniden çıkar.

Bana Sevmeyi Anlat bu reytingler ile devam edemez hatta yayından kalkar…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..