Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Barış Diye Tutturdu Gönlüm

Şu deli gönlüm

Barış ta barış diye tutturup gidiyor

Yıllardır hem de

 

Ne dediysem

Ne yaptıysam

Bir türlü önünü alamadım

Alamadım

Alamadım gitti

 

Soruyorum neden barış diye

Aldığım yanıtlar şöyle

Dinleyin bakalım siz de

Haklı mı değil mi o

 

Barış

İnsanlığın geleceğini kurtarır

İnsanlar

Birbirlerini severler

Sevdikleri için de güven kaybetmezler

 

Her şey yerli yerine oturur

Eksikler hemen giderilir

Yaşam standartları yükselir

Bu standartların altında kimse kalmaz

 

Ülke

Ayrılık belası asla yaşamaz

Çünkü

Yüksek yaşam standartında yaşayan

Hiç kimse

Rahatını bozmak istemez

Bozanlara da karşı çıkar

 

Bu ülkede insanlar

Çalışma döneminde çalışırlar

Üretirler

Ürünlerini değerlendirirler

Tatil zamanlarında da

Gezerler tozarlar eğlenirler gönüllerince

 

Asla

Yarın endişesi taşımazlar

 

Benim deli gönül

Bu yaklaşımı arzuluyor

Bunun yolu da barıştan geçer diyor

 

Bana makul geliyor bu

Fazla karşı duramıyorum

Kabul diyorum kabul

 

İş burada Devletimize düşüyor

Barış yaratacak olan o

Bana kalsa çok kolay

 

Ben derim ki

Devlet insanlara

Yaşama

Güvenlik

Sevilme

Bir statüye sahiplik

Kendini özgürce ifade etmede

Gerçek hizmet sunacak

 

Bakın o zaman nasıl da mutlu olacak

Ülke insanları

Düzenin savunmasını nasıl da sağlayacak

 

Kötülükler boy sürmeden yolunacak

İyilikler

Dal budak salacaklar kocaman ağaç olacaklar

 

Evet canlarım

Barış

Barışı gönülden isteyene

Koşarak gelir

Sen bir adım atarsan

O on adım atarak gelir

 

Bir de şu

Barışı bozan nedenleri görmeli

Hemen de önlemlerini almalıyız

Yani diyorum ki

Sebepsiz barış bozulmaz

Mutlaka vardır haklı bir sebebi

 

Barış isteyen barışa el sallayacak

Gel sokul koynuma diyecek

 

Gel

Gel artık gel barış

Yıkayalım suyunda

Ellerimizi gönlümüzü zihnimizi

Yaşayalım barış çiçeğinin gölgesinde

Huzur içinde

 

Verelim kendimizi hobilerimize

Olalım birer yenilikçi beyin

 

 Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..