Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Başarısız deneme

İki gün önce hayatımda yeni bir sayfa açmak isteyerek Milliyet Blog'a üye oldum.Hiç bilmediğim bir dünyaya dahil olmak istiyordum.Yıllardır gazete ve köşe yazısı okuyan biri olarak hiç de aklıma gelmemişti : "Bir gün ben de yazı yazar mıyım?" diye...

Değişen hayat koşulları nedeniyle bir süredir günboyu bilgisayarın başından kalkmamam gerekince, pek de bilgi sahibi olmadığım halde internet dünyasına yavaş yavaş dahil olmaya başladım. Tabi bu saaten sonra yeni yetişen gençlerin hız ve donanımına erişemeyeceğim için kendi çapımda düşüncelerimi nasıl kağıda geçirsem derken Blog diye bir sistemin olduğunun farkına vardım. Basın-Yayının her kademesinde öncü olan Milliyetin bu konuda da en ilerde olduğunu düşünerek, ilk adımı Milliyet Blog'da atmak istedim.El yordamıyla profilimi oluşturup, ilk blog yazımı yazdım. Ertesi gün mail adresime gelen cevapta yazımın kabul edilmediği biraz daha açarak yazmam gerektiği belirtiliyordu. İlk denemem başarısız olmuştu. Ertesi gün kendimce yazımı biraz daha olgunlaştırarak yeniden yayınlanmak üzere gönderdim. Bugün gelen cevapta ise profilimdeki bilgilerin tam olmaması nedeniyle Blog'umun yayınlanmaya uygun görülmediği bildirilmişti. İkinci Deneme de başarısız olmuştu...

Yılmamaya bir daha - bir daha denemeye karar verdim ve bugün Blog'umu birkez daha yayınlanmak üzere gönderdim. Yarın sabahı heyecanla bekliyorum. Artık sabahları işe gelmemdeki amaçlardan biri de maillerime bakmak ve Milliyet Blog'dan gelecek cevabı beklemek olacak...

 
Toplam blog
: 13
: 398
Kayıt tarihi
: 19.11.07
 
 

Ankara doğumluyum, İ.T.Ü. den mezunum. Mimarım. Aile, Gündelik Yaşam ve Politika ilgi alanlarım. Dün..