Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
 

Başbakanlık konutu boşaltılmak zorunda kalırsa?

Başbakanlık konutu boşaltılmak zorunda kalırsa?
 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, görevi sona erince Konut'u boşaltmış!

Bir sabah yaşlı bir adam konutun kapısına gelip sormuş; Recep Bey ile
görüşmek istiyorum!

Kapıdaki koruma polis memuru; Recep Bey artık başbakan
değil ve burada oturmuyor!

Yaşlı adam polise teşekkür eder ve ayrılır.
Ertesi gün sabah yine aynı yaşlı adam; "Affedersiniz, acaba Recep Bey ile
görüşmem mümkün mü?"

Kapıdaki aynı polis; "Bakın efendim Recep Bey başbakan
değil. Konutu boşalttılar."

Yaşlı adam sesini çıkarmadan arkasını dönerek uzaklaşır.

Üçüncü gün, yine aynı yaşlı adam aynı taleple polis memuruna
başvurunca...

Tepesi atan memur, adama çıkışarak "Bakın efendim, bu üçüncü
günkü gelişiniz" demiş!

Size konutun boş olduğunu ve Recep Bey'in artık başbakan olmadığını her seferinde söylüyorum!

Bunu anlamaktan aciz misiniz yoksa?

Yaşlı adam "Ne münasebet evladım? Bunamış gibi bir halim mi var
yoksa?" deyip eklemiş; "Sadece söylediklerinizi tekrar, tekrar duymaktan çok büyük zevk alıyorum!"

Polis esas duruşa geçip selâm durarak; "Yarın görüşmek üzere efendim demiş!"


Resim: ya2005.yeniasir.com.tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..