Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '07

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

Başımız dertte bu sınavlarla

Başımız dertte bu sınavlarla
 

Öğretmen alımları artık farklı bir sistemle gerçekleştirilecek bu sene. KPSS'den den sonra bir de alanımızla ilgili sınava tabi olacağız.

Eski sistemi iyi mi kötü mü gerçekten, tartışılır. İyi tarafı... Herkes kendi alanından sorumlu olcak... Senelerdir bildiği hatta uzmanlaştığı konularla karşı karşıya gelecek...

Tamam bu iyi... Ancak internetten takip ettiğim kadarıyla kpss adaylarının büyük bir çoğunluğu bu sistemden geç haberdar olduklarından bahsediyor.

Bende böyle düşünenlerdendenim. Çok geç haber verildi... Tamam kendi alanımızla ilgili sorular sorulacak... Ancak mesela benim alanım çok geniş her türlü konuları kapsıyor. Çocuk beslenmesinden tutun ruh sağlığından, gelişimine kadar her şey...

Tamam bunları şimdiye kadar öğrendim biliyorum diyebilirim... Ama nasıl sorularla karşılaşacağımı gerçekten merak ediyorum...

İnternetten tartışılan konulardan biriside sınavın M.E.B tarafından yapılması... Okuduğum kadarıyla kpss adayları alan sınavlarınında YÖK tarafından yapılmasını istiyorlar... Çünkü seçimin yaklaştığının ve öğretmen alımlarının bu sayede torpil olabileceği düşünülüyor.

Ne olur bilmem. Yapacağımız tek şey galiba sınava sıkı hazırlanıp bu konuda Ddevletimize güvenmek...

Şimdilik hoşça-kalın...

 
Toplam blog
: 21
: 2296
Kayıt tarihi
: 17.12.06
 
 

2006 yılında çocuk gelişimi ve eğitimi öğetmenliği bölümünü bitirdikten sonra aynı senede anasınıfın..