Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Başın sağolsun Türkiye....

Başın sağolsun Türkiye....
 

yok edin hainleri ...unutmayın şehit bir defa şerefsiz hainler bin defa ölür...


Bugün inananamadım on şehidimiz var. Sekizi sınırdaki çatışmada, iki aslanımızda hain bir mayın tuzağında şehit olmuş, içim kan ağlıyor. Hepimizin başı sağ olsun...

Ben askerliğimi doğuda yaptım. Dağlarında nöbet tuttum dağlarında yattım taşlı yollarında postal eskittim. Sanıyor musunuzki bir tane mehmetcikte moral bozukluğu yılma olsun. Mehmetcik daha da hırslı azimli hainlerin peşinde. Hainler kalleşce saldırıdan sonra korkakca kaçmakta.

HAİNLERİN BU TOPRAKLARDA İŞİ YOK.. HEM DAĞDAKİLERİN HEM MECLİSTEKİLERİN....

Siz kimsiniz, bir avuç çapulcu, insanlıktan nasip almamış bir kaç hain. Anacığımı hatırladım ve o mehmetlerin anaları babaları geldi gözümün önüne ağladım. Benim anam gibi hep dua ettiklerini, kınalı kuzuma birşey olmasın diye allaha el açtıklarını düşündüm. Sesimi duyduğunda nasıl hıçkırarak ağladığını düşündüm.

Evde üstü açık kalmış mı diye telaşlanan, üstünü örten kınalı kuzusuna doyamayan bir anaya nasıl anlatacaksınız evladının şehit olduğunu?

EY İKTİDAR, ORASI BABANIN KOLTUĞU DEĞİL, MİLLET SANA ORAYI SONSUZA KADAR VERMEDİ. HİÇBİR ŞEYİ BECEREMİYORSUN, BIRAK İSTİFA ET SAYENDE HER EVDEN BİR ŞEHİT ÇIKACAK DURUMA GELDİ TÜRKİYE..

Beğenmediğiniz Kenan Evren bunların soluğunu üç günde kesti. Üç gün bile çok, bunları bitirmek bir günlük iş. Türkiye asala gibi bir örgüt bitirdi, pkk kim, asaladan daha mı iyi?.. İsrail ve Amerika olmasa kaç gün yaşar.

Önce meclisten atacaksın bunları, dokunulmazlıklarını kaldıracaksın. Bu ülkeyi sevmeyen burada barınamaz, sınırdışı yapacaksın. Türksen türk gibi yaşa. Pkk yandaşlarının kesin elektiriklerini, bedava elektirik güzel değil mi... Atın içeriye gösteri yapanları, bakalım ne yapacaklar. Söndürün ışıkları. Ülkeye katkıları yok kır dök sonra insan hakları de. Sizin anlayacağınız dil belli, ayıkla olaylara karışanları yap sınır dışı, bakalım kimse kalıyormu o kalabalıktan... Olmadı mı? Kolayı var. Çıkar bir kanun, meclisten geçir tekrar idamı, sallandır hain apoyu bakalım kalır mı pkk? Sabun köpüğü gibi uçar gider, tozu bile kalmaz tozu.

Siz siyasetçiler. Ya işinizi adam gibi yapın ya da eveleyip gevelemeyin susun... Tsk leride beklenen yumruğu indirsin kalleş hainlerin kafasına, sabrımız taşıyor, çıkarmasınlar bizi dağa, çıkarsak bir günlük iş bir günlük... Topunuzun kökünü kurutmak.

Bütün şehit analarının babalarının ellerinden öperim. Acınız acımızdır, ama ateş düştüğü yeri yakıyor, hepsinin mekanı cennet olsun...

TÜRKİYEM BAŞIN SAĞ OLSUN... VATAN SAĞ OLSUN... VATAN SAĞ OLSUN...

Ne Mutlu Türküm Diyene....

 
Toplam blog
: 20
: 503
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

9 Ocak 1965 İzmir Bergama doğumluyum. İzmirde yaşıyorum. Tahsilim lise. Bir gıda şirketinde personel..