Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Başlangıçlar

Başlangıçlar
 

Her gün yeni bir gün başlıyor. Bazen sevgilimizden, bazen işimizden, bazen yaşadığımız yerden ayrılıyoruz ve yeni bir güne başlıyoruz. Bazen umutlarımız ve beklentilerimizi karşılayan bazende karşılamayan başlangıçlar yaşayabiliyoruz. Daha güçlü ve başarılı başlangıçlar elimizde mi?

Eğer kışsa yola çıktığım vakitte hala hava karanlık oluyor ama yaz sabahları evden erken çıktığımda güneşin tam doğuşuna doğru gidiyorum. Yani tam karşımda koskocaman güneş gözlerimi delip içime girmeye çalışıyor. Aynı şeyi akşamları da yaşıyorum. (Şans mı şanssızlık mı bilinmez ama boyum uzun olduğu için araba sürerken az rahatsız oluyorum.)

Eğer eğitime gittiğim yere deniz kıyısından gitme şansım varsa kaçırmıyorum. Ya da köprü geçişlerinde mutlaka bir sağa bir sola bakıyorum ki o kadar kızdığım bu şehirde o 2 saniyelik bakış beni çok rahatlatıyor.

Güne başlamak dedim ama biraz daha başa dönersem bir çok kişi için rahatsızlık verebilecek şekilde sabahkları gülerek uyandığımıda belirtmeden geçemeyeceğim. benim için gündüzleri önemlidir. Karanlığı sevmem. Hep çiftçi olsam ditye düşünmüşümdğr. Gün doğarken uyan ve gün batarken uyu. Kısmet danışmanlık ve eğitmenlikmiş, ne yapalım.

Her yeni gün, her gün yeni bir başlangıç

Gelelim genel anlamda başlangıçlara. Unutmamanız gerekenler ve boşuna kendinizi üzmemeniz gereken şeyler var;

Geçmişi değiştiremezsiniz.

İçinde kendinizin yer aldığı geçmişi unutmak mümkün değildir. Hayat bir repertuvardır yani iyisiyle ve kötüsüyle sizin yaşanmışlıklarınızı taşır. Geçmişin başarıları kadar başarısızlıklarıda sizinle beraber gelir. "Sıfırdan başlamak" diye bir şey yoktur.

Herşeyi olduğu gibi görmeye çalışın

Güneşin doğuşuna, güzelim boğaza bakarken sizede bana olduğu gibi çok özel görünebilir. Bazı şeyleri olduğıundan farklı görmeye meyilliyizdir ve hatta bıuna ihtiyaç duyarız. Her ne görüyorsanız görün unutmayın dünya değişmiyor. Ayaklarınız yere bastığı sürece ne gördüğünüz önemli değil.

İlhamı gerçek şeylerde arayın

Size bir şeylerin ilham vermesi için boş boş duracağınıza, rasgele internette gezineceğinize, nerelere odaklanıp gerçek değere ve faydaya ulaşacağınızı önce belirleyin ve vaktinizi boşa harcamayın.

Geçmişi bugünü aydınlatmalı

Geçmiş tecrübeleriniz bugünkü kararlarınızı doğru vermenizi sağlamalı.Aynı hatayı iki kere yapana aptal derler. Siz yeni seçimlerinizde daha akıllı olun.

Unutmayın bir kapı kapanırsa başka bir kapı açılır, bir giderse bin gelir. Bazen kapılar kendileri açılırlar bazen açmanız gerekir.

Belkide kapı size açıldı. Kapıyı en son ne zaman kontrol ettniz?
 
Toplam blog
: 578
: 5372
Kayıt tarihi
: 23.06.06
 
 

Superonline danışmanlık, İktisat Bankası' nda ilk palm bankacılığı uygulaması, 5 yıl Garanti E-Ticar..