Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Başlangıçların Güzelliği

Yeni başlangıçlara doğru atılacak bir adım... hayatımızda kaç sahne yaşandı... biz gerçekten mutlu muyuz.... güzellikleri görmek için nelere dikkat etmeliyiz aslında!... Öyle zamanlar vardır ki insan hayatında, olumsuzluklar ve yalnızlıklar kovalar durmaksızın. Teselli karşıdan beklenen bir çift sözde saklıdır sanki ve öyle kişinin ağzına bakarsınız ne zaman çıkacak diye. Bazen de teselli yollarda ya da yeni yıla girerken herkezin düşlediği olması istenilen hayalde saklı sanılır. Yeni bir yıl yeni bir başlangıç!... Kaç defadır böyle başlangıçlarla uykuya dalıp, aslında 1 Ocak sabahı, hayatımızın halen aynı yerinde devam ettiğini yaşamışızdır. Belki hayal kırıklıkları o an benliğimizi sarar ve yine teselli olabilecek şeyler düşünmeye başlarız. Belki Şubat'a doğru kimbilir...

Bilinen tek bir gerçek şu ki, yaşamda adım atılacak pek çok başlangıçlar vardır. Önemli olan, zaman ve yere göre plan yapabilmek ve hedeflere odaklanabilmektir. Bunun sıkıntısını son zamanlarda çok yaşadığım için, bugün bu konuda bir kaç söz yazmak istedim. Hayatımın en zorlu dönemini yaşıyorum, bitirmem gereken bir eğitim süreci, geçip giden zamana ayak uyduran ve inatla yaşlanan bir yaş sınırım, içimde çoşan sevgiyi vermek için çırpındığım gönül dostlarım... kısacası karmaşık bir durumdayım. İlaç tedavisinden tutun da, kişilerle konuşmaya, doğa yürüyüşlerine hatta, kendi kendime konuşmaya kadar pek çok aşamadan geçtim. Hala daha geçiyorum. Zaman beni dinlemez çünkü o başka kuvvetlerin etkisinde, vücudum beni dinlemez çünkü onuda bir şekilde etkileyen dış güçler var. Bu durumda iken bende tıpkı yeni yıla yaklaştığımız şu zamanlarda, düşnülen o bilindik konu gibi, yeni bir başlangıç adımı atmak istiyorum. Çoğu zaman koşullar benden yana olmasada, inanıyorum ki bu yeni yıldan sonra lehime dönecek güzel bir gelecek beni bekliyor. Bu aşamada bana destek veren ve beni seven tüm dostlarıma ayrıca teşekkür etmek isterim. Hayatta vazgeçilemeyecek en önemli şeyler, yemek, uyuku ve dostluklardır. İşte yaşama bu adımı atma kararımda bana destek veren çok özel dostlarıma aslında çok şey borçluyum. İçimde varolan bir nebze huzur ve mutluluğun yegane kaynağı, paylaşılan anlatımlar, verilen saygı ve hiç bitmeyecek sevgidir, dostlarımdan aldığım... Şimdi planlarım çok, olmasını istediğim, yapacaklarım ve hatta şu anda yaptıklarıma bakarak bir kez daha olsun dediklerim... İnanın ısrarla tüm tanıdıklarımdan bana 2011 Ajandası göndermelerini istedim. Hatta beni okuyorsanız sizden de rica ediyorum. Çünkü 2011 yılında hayat her ne kadar üç tekil sayı ile başlasa dabaşlangıcı oluşturan çift sayı beni yaşama bağlayan güç olacaktır. Hayatımın her saatinde geçen zamanıi nerde ve nasıl kullanacağımı yazmak istiyorum. Plandıklarımı, gerçekleştirdiklerimi ve sonrasında gördüklerimi karşılaştırmak ve sizlerle paylaşmak. Şunu unutmayın, yaşam paylaşıldıkça, kıymet verildikçe ve en önemlisi sevildikçe, bu sevgide diğer insanlara, doğaya, hayvanlara belkide tüm evrendeki yaşamla paylaşıldıkça değer kazanır. Bencil olmayalım diyorum kısacası. Hep bana diyenlerin sonunu tarihte çok defa gördük. Hep derler ya "bu dünya Sultan Süleymana bile kalmadı" diye, kalıcı olan bir şey yok kişiler için. Kalıcı olan değerler, yapıtlar ve anılar var, bizim için önemli olan kalıcı olabilecek şeylerle uğraşmak, mücadele etmek, yalnız kalmamak.

Bu Blog yazarlığına başladığımdan beri gün gün takip ediyorum, okuyan kişi sayısına, her bir yazdığımın ne kadar okunduğuna... Çoğu zaman işlerimin yoğunluğundan vakit ayıramıyorum. Uzun zamandır da bişiler yazmamıştım. Ama güzel olan daha önceden yazdığım, paylaştığım düşüncelerimin bir şekilde okunması. Gerçi daha öncesinde yazdığım yazı da sorduğum soruya yakın bir kaç takipcim dışında cevap gelmemiş ama olsun. Yalnız olmadığımı biliyorum. Paylaşıyorum, mutluluğumu, yaşam amacımı düşüncelerimi kendime saklamıyorum. Faydalı olabilecek diye, elimden geldiği sürece önemli yazıları da koymaya çalışıyorum. Verici olmaktan dolayı mutluyum ve herkezin bu mutluluğu içinde taşımasını değil, taşırmasını ve diğer insanlara da ilham olmasını diliyorum. Şuan için mutluysam ve hayata yeni bir adım atmaya bu kadar istekliysem bunu bir tek kişiye borçluyum, oda hayatımdaki en değerli dostuma. Bu nedenle diyorum ki dostluk kapılarınızı hep açık tutun ve yaşamı birde onların gözleriyle değerlendirin.

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..