Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Dostluğun anahtarını paylaşalım mı?

Dostluğun anahtarını paylaşalım mı?
 

Dostluğun anahtarı


Uzun zamandır olmayışımın mazareti var elbet, ancak bu kadar zaman zarfında bile okunmak harika. Ortalama okunma sayım 205 çıkmış ve sayfam 18000 üzerinde ziyaret edilmiş. Bir BLOG yazarı olarak "yazar" sıfatıyla bu denli sevilmek ya da takip edilmek güzel bir duygu. Herkeze teşekkürler.

Bir aylık süreç içersinde gezip gördüğüm, yaşadığım pek çok yer durum ve olay oldu. Bunları sizlerle paylaşmayı, kimi zaman ilginç ve güzel kimi zamansa inanılmayacak derecede üzen durumları aktarıcam yazdıklarımla. Şu an bahsetmek istediğim konu yine ilişkiler üzerine.

Birbirini sevdiğini sanan iki insan...Evlenen iki çift...Hayata umutla bakmaya çalışan çocuklar...Bitmeyen yalnızlık ve özlenen huzur... Hikayemin ana temaları bunlar olacak. Aslında ne yapmak istiyorum biliyormusunuz? Sizlere sormak, beni bu denli okuyan bu kadar insan var meğer, sorarım sizlere bu hikayeye ve diğer yazacaklarıma devam edeyim mi? Yoksa yazdıkların işe yaramaz kendini boşuna paralama diyenlerden misiniz? Açıkcası beni izleyen okuyucularımla tanışmak ve konuşmak isterim, iletişim kurmak, tartışmak, yakınlarında olmasamda manevi desteğimle, dualarımla yalnız olmadıklarını hissetmelerini isterim. Kısacası, şu an beni kimler okuyorsa evet biz varız, demelerini en azından msj ya da yorum katarak bana güç vermelerini isterim. Siz de bu dostluğun anahtarını paylaşmak ister miydiniz? Ben burdayım peki ya
siz?

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..