Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Bayburt' tan Manzaralar-1

Bayburt' tan Manzaralar-1
 

Fotoğraftaki dedeyi eminim siz de benim gibi çok sevdiniz. Ancak benim bu sevimli ihtiyarla ikimizin de Bayburt' lu olması dışında en ufak bir bağım yok. Peki nedir sebep bu sevimli, nur yüzlü dedemizi sayfamıza taşımamızın?

Çok basit bir soru:

-Dedeciğim 40 pınarlar (Bayburt' ta içinde sürekli buz gibi suyu akan 40 çeşmenin (pınar) olduğu yapı) nerede?

Diyeceksiniz ki:

-Sen nasıl Bayburt' lusun, dediğin yerin konumunu bilmiyorsun..!

Haklısınız, ama ne yapalım geçen yıllarda Bayburt sokakları oldukça değişmiş. Çocukluğundaki şablonla mevcut pek uyuşmuyor. Bundan sebep biz de bu dedemize bu soruyu yöneltince dedem bunca yaşına rağmen ayağa kalkıp sanki torunu gibi koluma girdi ve başladı benle beraber yürümeye.

-Ya dedeciğim gerek yok. Sen zahmet etme, tariflesen ben giderim.

* Olmaz evladım, ben de gelirim. Seni elimle gideceğin yere ulaştırayım.

Ne garip, aslında ben bu manzaralara alışkın bir insanım ama büyük şehirlerde geçen yıllardan sonra benim bile standartlarım değişmiş olacak ki, bu davranış beni şaşırttı. Oysa bu güzel Anadolu' nun güzel insanlarına yakışan davranışlardan sadece biriydi. Dedenin yüzüne dikkatli bir bakın lütfen, saflığı, duruluğu ve insanlığı çok rahat göreceksiniz.

Bu kişilerin ve bu davranışların kaybolmaması dileğiyle..!

Hoşcakalın..!
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..