Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

12 Ekim '09

 
Kategori
Siyaset
 

Baykal, Bahceli ve Erdoğan`ı karşılıklı kadeh kaldırmış halleriyle de görmek istiyorum!

Baykal, Bahceli ve Erdoğan`ı karşılıklı kadeh kaldırmış halleriyle de görmek istiyorum!
 

Bursa Belediye Afisi


Baykal'la Erdogan'i karsilikli kadeh kaldirirlarken hic gormedim. Obama ve Erdogan'in ise gecenlerde fotograflari yayinlandi, Birbirlerine ne kadar icten gulumsuyorlardi?

Ben liderlerimizin birbirine olan 'kizginlik' larindan biktim. Lider olmak, illa ki cok mu sert gorunmeyi gerektiriyor?

Bir Tv programinda, bir toplantida, bir yemekte hepsinin de hoslandigi bir sarkiya eslik edemezler mi?

Yok mudur liderlerimizin birlikte kahkahayla izleyebilecekleri bir tiyatro oyunu, veya bir komedyen?

Yok mudur liderlerimizi birlikte gulumseyerek katilabilecekleri bir filim galasi?

Yok mudur liderlerimizin birlikte halay cekebilecekleri bir dugun?

***

Taa uzaklardan hissedebiliyorum. Cok gerginiz...

Cok samimi, cok icten oldugum bazi arkadaslarimin bile aritk birbirlerinin kokenininden oturu uzaklastiklarini duyorum!

Yahu ne yapiyorsunuz?

Bizim icerimizde; hem Musluman, hem Hiristiyan, hem Musevi akrabalari olan Turkler coktur!

Hem Alevi, hem Sunni, hem Bosnak, hem Turk, hem Kurt olan benim cok yakin akrabalarim var!

Alman, Avusturya, Avusturalya, Amerika, Danimarka... lardan gelinlerimiz, damatlarimiz, yegenlerimiz, cocuklarimiz vardir!

Bizi 'illa ki' bir taraftan olmaya nasil zorlarsiniz?

Yuregimiz hem Turk, hem Kurt, hem Bosnak, hem Alevi, hem Sunni... icin atar!

Nasil durdururum yuregimi?

En cok yapabilecegim;

korkutursaniz beni,

susarim.

Saklanirim..

***

Liderlerimizi kavga ederken cok gorduk.

Bizim birlige ihtiyacimiz var.

Icinizden gelmese bile;

Ne olur,

bir araya gelin!

Birlikte gulumseyin. Sakalasin. Sarki soyleyin. Kahkahalar atin...

Ne bileyim? Birazda bizlere insancil yanlarinizi gosterin!

Yeter artik!

Daha da germeyin bu insanlari!..

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..