Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Okullar
 

Bayrağımı istiyorum

Bayrağımı istiyorum
 

Bir varmış, bir yokmuş. Her mahallede olduğu gibi, bizim mahalleninde bir delisi varmış! Bizim deli kafasına sokağındaki okulun bayrak direğini takmış…

Bayrak, bizim bayrağımız, uğruna milyonlarca şehit verilen al bayrağımız…

Okul yıpranmış…Depremden dolayı onarıma almışlar.

Sekiz yıl aradan sonra, okul 2009-2010 öğretim yılında öğretime açılmış.

Okulun adı;

Kadıköy Kemal Atatürk Lisesi

Okul tadilata girmeden önce, binanın giriş kapılarında iki tane Türk Bayrağının çekildiği gönder direkleri vardı. Bina onarımı sırasında akıllı kişiler bu iki direği yerinden kestiler…

Mahallenin delisi konuyu Başbakanlığa, Milli Eğitim Bakanlığına, İstanbul Valiliğine , Kadıköy Kaymakamlığına vesayir ilgili bütün kurumlara yazdı….

Kadıköy kaymakamlığı, Türk bayrak direğini İl özel idaresi tarafından kaldırıldığını,

Cavabı; (ıslak imza ile verdi)

Mahallenin delisi konuyu İl özel idareye sordu.

İstanbul İl özel idaresinin cevabı ise, (yine ıslak imzalıdır) Bayrak direklerinin kendileri tarafından kaldırılmadığıdır.

Dağıtım:

Başbakanlık

Milli Eğitim Müdürlüğü

İstanbul Valiliği

Bimer

Kadıköy Kaymakamlığı

Dip not: deli benim (Bıktım artık, Bayrağıma sahip çıkamıyorum)

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..