Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '09

 
Kategori
Haber
 

Bayrak sorunu

Bayrak sorunu
 

Kemal Atatürk Lisesindeki bayrağımız.


28.07.2009 tarihinde Bimer’e, Başbakanlığın iletişim merkezine yazdığım dilekçelerimin serüveni hala devam ediyor… Bayrağımı istiyorum dedim dilekçelerimde…

“Sayın Latif Başaran 12.10.2009 16.50 tarihinde İçişleri Bakanlığı İstanbul Valiliği'ne Bilgi Edinme Kanunu kapsamında yapmış olduğunuz müracaatınızın cevabı aşağıdadır. Birimimize gönderilen elektronik postanızla ilgili olarak, 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde gereği yapılmak üzere Birimimiz tarafından 14.10.2009 tarih ve 587/72177 sayılı yazı ile Kadıköy Kaymakamlığı Bilgi Edinme Birimine yönlendirilmiştir. Ayrıca, anılan Kanunun 11. maddesinde; “Kurum ve kuruluşlar, başvuru üzerine istenen bilgi veya belgeye erişimi on beş iş günü içinde sağlarlar. Ancak istenen bilgi veya belgenin, başvurulan kurum ve kuruluş içindeki başka bir birimden sağlanması; başvuru ile ilgili olarak bir başka kurum ve kuruluşun görüşünün alınmasının gerekmesi veya başvuru içeriğinin birden fazla kurum ve kuruluşu ilgilendirmesi durumlarında bilgi veya belgeye erişim otuz iş günü içinde sağlanır. Bu durumda, sürenin uzatılması ve bunun gerekçesi başvuru sahibine yazılı olarak ve on beş iş günlük sürenin bitiminden önce bildirilir.” denilmektedir.

Bilgilerinize.

İçişleri Bakanlığı

İstanbul Valiliği (12.10.2009 tarihli son dilekçemin cevabıdır.)

Yüzyıllık Kadıköy Kemal Atatürk Lisesinin, kesilip atılan Türk Bayrağımın gönder direğinin yerine dikilmesini istedim dilekçemde…

Dilekçelerime aylar geçmesine rağmen cevap alamayınca yazdım, belki etkili olurlar diye, bayrağımı dalgalandırırlar diye, umut bağladım Kemal Kılıçdaroğlu’na, Uğur Dündar’a, Can Dündar’a ve daha birçok kişilere yazdım. Bayrağım için…

Aradan üç ay geçti. Geçen gün Bimer’in 150 nolu telefonunu aradım. Bimer nasıl bir kurum, nasıl çalışır diye sordum. Karşımdaki görevli gerekli bilgileri verdi…

Dava açma hakkınız var dedi, görüşmemizi bitirdik.

Ben kimi dava edeyim, kimden davacı olayım…

Yüzyıllık kesilen Türk Bayrağımın Kemal Atatürk Lisesinin Girişine dikilmesi için dava mı açmalıyım ?

Bayrağım hiç kimseye sorun olmamalı…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..