Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '11

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram lezzet raporum!

 

Her dini bayramlarda olduğu gibi bu kurbanda da mahallemizin lezzet raporunu hazırladım! Gerçi bayramın başlangıcı ile beraber üzerinize afiyet grip olmuşum! Haliyle damak tadımda ufak da olsa bir değişiklik oldu. Oldu ama bunun raporumu objektif olarak hazırlamama engel olmadığı kanaatindeyim!

Dünürün gönderdiği et yenebilir kalitedeydi! Kuşbaşı boyutlarında gönderdiği için biraz da kuşkulandık geçen yılın kurbanından kalmış olmasın diye! Sordum, yok dedi! Günahı boynuna!

Baklavası da iyiydi! Yalnız, ayranları iyi karıştırılmamıştı! Bardağın yarısını zor içtim!

Osman Amcanın kurbanı dinlendirilmemişti! Pazardan getirdikleri gibi kesmişler zavallı hayvanı! Fındıklı baklavalarına kulp bulamadım! İyiydi! Ayranları da Danone idi sanırım!

Nadiye teyzenin baklavası az pişmişti! Şerbetini de fazla katınca lapa gibi olmuştu! Hatırı için bir dilim aldım! Ayranı iyiydi yalnız! On üzerinden dokuz!

Hayriye Halanın baklavası her zamanki gibi mükemmeldi! Ayrıca, geleceğimi duyduğu için çay hazırlamış olması beni ziyadesiyle memnun etti! Tam beş bardak çayla on dilim baklava yedim! On üzerinden on bir!

Bir bayramı daha ağız tadımızla geçirdik!

Nice bayramlara! 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..