Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '07

 
Kategori
Kültürler
 

Bayram maceralarım: ilahi adalet

Bayram maceralarım: ilahi adalet
 

Kadınların ''doğum'' anıları , erkelerin ''askerlik'', gençlerinde ''lise maceraları'' bitmiyor...

Bayram geldi bahane sohbetler şahane...
Allahım el öpmeye gittik hep bu konular sıkıntı bastı, kumandaya sarıldım televizyonda kötü haberler peşpeşe devam ediyor içim daha da kötü oldu malesef kapatayımda sohbete razı olayım dedim ama bu sefer de yengem başlamış ''ah ben Burağı doğurmaya gittiğimde kıştı....''diye başladı aradan diğer kuzenleri de çıkardı ne demeli maşallah dayımda dayanamadı heralde :''biraz hava alıp gelcem'' dedi dışarı çıktı bana göre kaçtı kurtuldu.

O dakikadan sonra dayımın evinde bi aşağı bi yukarı geziniyorum, annem bağırıyor'' kızımmmm!! servise yardım ettttt!!
Tamam diyerek mutfağın yolunu tuttum görüyorsunuz bayramda bile çalış çalış zaten sabah en son ben hazırlanabildim sanmayın saatlerce süslendi; kahvaltıyı hazırla, evi topla, bulaşık yıka tek başına sende kalırsın en sona.
Bide annem ''kızım hemen hazırlan dayını bekletmeyelim'' demez mi daha saçımı yıkamam lazım neyseki akşam ütüleri yaptım(bütün evin ütüsü elimden geçti)
15 dakikada herşeyimle hazırım yanlız kesin üşütçem çünkü hapşırmaya başladım. Ben hasta olacağım zaman hapşırmam başladımı bi 5 dakika sürer , çantama selpak takviyesi yaptımda evden çıkabildik ama ne şansızım yağmur başlamış neyse hızlı hızlı metroya gidiyoruz tam merdivenleri çıkıyorum çığlıklar , kalabalık kalbim nasıl çarpıyor.

Korku filmlerinde olur ya kadın odanın kapısını açarken ''gıykkkkkkkkkk''diyen ince ve uzun bi ses çıkar kadın korkarak kafasını içeri doğru yavaşça sokar ve korkunç bir manzarayla karşılaşır işte durum aynen böyleydi.

Kafamı sağa korka korka çevirdim bide ne göreyim bi araba ön camında kocaman bi delik oluşmuş cam parçaları yere dağılmış üstelik arabanın ön kaportası da çökmüştü.Direk arabanın altına baktım ama ezilen yok arkaya baktım yok.
Bu arada iki bayanda telaşlı şaşkın ve ne yapacağını bilemez bi halde etrafta dolanıyor.Sonra arabanın 4 metre gerisine doğru gittiler ''aman tanrım o da ne!!!'' bi adam yerde yatıyor kalkmaya çalışıyor ama kafasına saplanmış cam parçalarından arabanın nasıl bi hasar verdiğini anlıyoruz.Ağzından, burnundan(burnu kırılmıştı), kafasından kanlar akıyordu ama o kalkmaya çalışıyordu bi anlam veremedim ama kızlardan biri ''çantamı çaldı kaçarken araba çarptı''diye söylediğinde içimden ''ilahi adalet '' diye geçmedi desem yalan olur sonra adamın koynundan gerçektende o çanta çıktı...

Polis ve ambulansı aradık, adamı yerinden kıpırdatmadık tabi biz ayrılmak zorunda kaldık oradan yağmur hızlanmış geç kalıyorduk zaten ilgilenen duyarlı vatandaşlarda fazlaydı(bunu alaya alarak söylemiyorum gerçekten ilgilendi herkes insanımla gurur duydum).

Mutfaktan servis tabaklarını kuzenlerim otururken ''ayyy!!pekte hamarat '' sözleri eşliğinde taşıyıp servis yaptım.Yengeciğim tatlın hiçççç güzel değildi:)))
Bayramın ilk günü böyle bir kötü olayla ile açıp , doğum- askerlik-evlilik konuşmalarıyla kapadılar(ben konuşmadım daha doğrusu bekarsın ne anlatçaksın)
Benim çene çok düştü dimi tabi 2 hafta hiç yazamadım içimde birikti...Bu daha bayramın ilk günüydü diğer günler neler oldu neler...
Sizce ilahi adalet miydi?

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..