Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İstifa mektubum

İstifa mektubum
 

Bugün istifamı veriyorum...

Cesaretimi topladım ve kararımı verdim içim içime sığmıyor çok mutluyum ama gidiyorum demenin zorluğu da var...

Dün yağmur altında yürürken karşıma çıkan fırsatı cesaretimi yanıma alarak değerlendirdim ve sonuç iyi...

Yenilik kötü derdim çünkü yaptıkların bir süre sonra alışkanlık haline geliyor ve tabiki vazgeçmek zor oluyor ancak yeniden doğmak, nefes aldığını bilmek, suda yansımanı görmekmiş.

Mesleğimi başka bir sektörde devam ettireceğim.

Bıkmadan usanmadan öğreneceğim elbette zor olacak kim söylemiş ''herşey kolay'' diye değil mi?

Hayatımda herşeye yeniden başlayacağım.Yepyeni bir ben ve hatalarımı tekrar etmemeye çalışacağım...

Eğer bir şeyi gerçekten istersen ve sabırla gerçekleşmesini beklersen oluyor.Evet beklerken zorlanıyorsun ama inanın değiyor ve ''sabır''nedir öğreniyorsun...
Yeni işim umarım bana mutluluk getirir...

Allah herkesin gönlüne göre versin:))

Son bir söz çok severim ünlü ve değerli bir yazardı söyleyen ismini hatırlayamadım ama şöle diyor:''1 yılda konuşmayı öğrendim ama 60 yıldır susmayı öğrenemedim''....

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..