Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Bayram mı? o ne?

Bayram mı? o ne?
 

Canım sıkılıyor, belki de sıkılmıyor. Çok uykum var, aynı zamanda uyuyamıyorum. Tatildeyim ama çalışmak istiyorum.

Şanssızlıklar hep beni mi bulur? Geçenlerde cep telefonu aldım. Eve götürdüğümde telefonu açmaya çalıştım, açılmadı. Aldığım yere geri götürdüm. Denediler, onlar da çalıştıramadılar. Yenisini verdiler. Aradan sadece birkaç saat geçmişti, hemen geri götürdüğüm için değişim yaptılar. Büyük teknolojik ürün marketlerinden bir ürün aldığınızda bu konularda sorun çıkarmıyorlar. Sonra yeni telefon için anti-virüs programı aldım. Lisanslı program aldım yani. Telefonda sorunlara yol açtı. Bir şekilde ikna ettim, para iadesi yaptılar. Programı telefondan kaldırmış olmama rağmen hala bazen sorun verebiliyor. Bunlar küçük şeyler aslında, insanın canını sıksa da… Önemli olan insanın sağlığının yerinde olması. Küçük şeyleri kafaya takarak hayatı zorlaştırıyoruz, kendimiz için. Sigarayı arttırdım bir süredir, çok içiyorum. Şimdilik bir sorun yok ama ya 10 sene sonra? Sigarayı bırakmıştım çok önceleri. O dönemde yaklaşık 3 senedir içmiyordum. Bir arkadaş(aslında arkadaş sözcüğü yerine küfür kullanmak istiyorum) kafamın karışık olduğu bir dönemde “yak bir tane ne olacak” gibisinden bir şey söylemişti. Başlayış o başlayış… 8 senedir içiyorum o günden beri. Ne demişler; hayatta bu gibi insanlar bir-iki değil ki… Bayramınız kutlu olsun, daha keyifli bir yazıda görüşmek üzere…

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..