Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '09

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram tebriği ve özür

Bayram tebriği ve özür
 

Yazmak, okumak ve paylaşmak. yıllardır hiç bıkmadan sürdürdüğüm yaşam biçimi. Sonra birden yorgun hissetmek kendini. Sevgilerle kucaklamak istediğin bir dünyada, ülkende, insanlar arasında hiç bitmeyen kavgalar, çatışmalar..

Bir ömür yazdığın şiirlerin, sözlerin, davranışların paylaşan dost kalplerin haricinde, yapayalnız kalması. Sonra bir çok kişinin sinirlerini türlü şekilde deşarj ederken senin sinirlerinin gelip elinle bileğinin arasına sıkışması. Seyahatler derken uzun bir mola.

Miiliyet blogda gerçekten sevdiğim çok değerli dostlarım var.Yazılarını okumama rağmen uzun zaman tedavi gören sağ elim sebebiyle yorum yapamadım. bu arada son kitabımı çıkarmak için uzun bir çalışma molası olacak.Onun için sevdiklerimin beni bağışlayacağını biliyorum. Yazılarını her zaman okuyor ve zevk duyuyorum. Fırsat buldukcada yazılarla buluşuruz.. Kalbim her zaman sizlerle

Önce başta bütün öğretmenlerimiz olmak üzere sevgili Mesut hocamın Mehmet Sağlam ve canım Ayten Dirier'in sadece 24 kasımlarını değil bütün ömürlerini kutluyor sonsuz sevgi ve saygılarımı yolluyorum. Gerçekten çok sevdiğim, isimlerini tek, tek sayamadığım (onlar kendilerini bilirler) bütün kalbi dostlarım ve bütün Milliyet Blog dostlarımın bayramı kutlu olsun diyorum.

Dilerim her şey gönlünüzce olur.

Sevgimle

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..