Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Bebeğim...

Bebeğim...
 

Merhaba anne, evet herşey bu şekilde başladı, fakat fazla büyüyemedim...

Bu benim kalbim atmaya başlıyor! Ağzımı açabiliyorum, görebiliyorum yakında yanında olacağım anne...

Kalp atışlarımı duyabiliyor musun? Güçlü ve sağlıklı! Hep aynı ritimde atıyorlar: bum bum bum... Anne sağlıklı bir kızın olacak. Sarışın mavi gözlü bir kız olacağım, konuşacağım ilk kelime ' ANNE ' olacak...

Bak buradayım! Benim varlığımı bugün öğrendin kimbilir ne kadar mutlusun anne. Bana bir isim düşündün mü?

Seviniyor musun anneciğim...

Ruhun karmakarışık anne,

Bana sevinemiyorsun...

Yoksa beni istemiyor musun?

Üzüntünü ve isteksizliğini hissediyorum...

Benim hissetmediğimi mi düşünüyordun?

Sevincini hissedemiyorum!

Beni istemiyor musun?

Her gece ağladığının farkındayım!

Çocuk parkı gördüğünde neden ağlıyorsun anne?

Salıncakta sallanan o çocuk ben olabilirim...

Dün birilerinin üzerime bastığını farkettim, arkasından da sen ağlamaya başladın anne...

Anneciğim yardım et bana senin küçük bebeğin olmak istiyorum...

Neden benden korkuyorsun benim herşeyim sensin...

Anne burada birşeyler oluyor, doktor abla neden mutsuz bakıyor böyle...

Sen acı çekiyor gibisin...

Korkuyorum! Yardım et anne!!! Kalp seslerin değişti... Sustun neden benimle konuşmuyorsun anne?

Anne bana ne yapacaklar? Anne neden bir şey yapmıyorsun?

Anne korkuyorum... Ama ben senin çocuğunum...

Anne yüzümde soğuk bir şey hissediyorum, anne yüzümü parçalıyorlar anne birşey yap, kolumu çekiyorlar...

Canım yanıyor anne, kolumu kopardılar...

Ellerimi sana hiç mi veremeyeceğim? Bütün bunlara neden izin veriyorsun anne?

Beni sana bağlayan damarı kopardılar anne! Anne kalbimi parçalıyorlar! Anneciğim anne anne ahh ahh!

Anne gitmem lazım neden bunlara izin verdin? ANNE!

Hiçbirşey hissetmeyeceğime gerçekten inandın mı?

Neden beni bırakıyorsun anne? Senin bebeğin olamayacağım, senin kucağında uyuyamayacağım... NEDEN?

NEDEN ANNE NEDEN BENİ ÖLDÜRDÜN? NEDEN KATİL OLDUN... HALBUKİ BEN SENİ ÇOK SEVMİŞTİM...

SENİ CENNETTE BEKLEYECEĞİM ANNE!

SENİ SEVİYORUM ANNE...

SENİN BEBEĞİN...

( Lütfen onlara yaşam şansı verin! Kıymayın yavrularınıza, o sizin çünkü sizin, vazgeçmeyin ondan... )

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..