Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beddua!..

Beddua!..
 

Hollanda’ da yaşayan bir kardeşim var Harika Altınkeser..
Adı ile uygun, ender insanlardan biridir Harika… Bir çok mail grubuna üye. Farklı gruplardan kendine gelen mailleri mutlaka bana da yönlendirir sağolsun.
İşte onlardan biri bugün düştü posta kutuma..

Duygusal adamın biriyim. Hatta ‘sulugözlü’ demekte de beis görmüyorum. Ağlamanın ayıp olmadığını, Erkeklerin de ağlayabileceğini, olur olmaz zamanlarda gösterebilme becerim var…

Harika’dan gelen yönlendirme mesaj aynen şöyle :

Merhabalar, Cerrahpaşa Tip Fakültesi Kulak Burun Boğaz Anabilim Dalı olarak 12 yas altı işitme problemi olan maddi durumu kötü hiç bir sağlık güvencesi olmayan fakir çocukların tüm tedavisini ve kullandıkları işitme cihazını ücretsiz karşılayacağız. Çevrenizde bu tür çocuklar varsa lütfen benim telefonumu verin. ... I.Ü. Rektör asist. Cerrahpaşa Tip Fakültesi yurtiçi yayın koordinatörü Cep Tel: 0543 291 .. - 0532 504 ... ...

DURUN… DURUN… LÜTFEN! Yazı bitmeden harekete geçmeyin…

Bu iletiyi okuyunca müthiş duygulandım. “Ne güzel böyle insanlarımız da var!” diye düşünürken, duyma engeli olan çocuklar geldi gözümün önüne ve onların annelerinin, babalarının sevinçleri…
Burnumun direği sızlamaya başladı.. Göz pınarlarım hareketlenmeye başlamıştı.

Sema Onay’ı arayıp olayı teyit etme düşüncesi belirdi birden kafamda ve çevirdim numarayı…

İşte “ Sükut-u Hayal” denen olayı tam anlamıyla yaşamak buydu…

Telefon çaldı. Açıldı ve yarı mekanik bir bant kaydı

“ İyi günler.. son zamanlarda internet üzerinde İşitme problemi olan çocuklara ücretsiz işitme cihazı verilmesine ilişkin bir haber dolaşmaktadır. Adımı kullanarak kötü bir şaka yapılmıştır… Bu konuyla ilgili hiçbir şekilde ilgim yoktur…”

Üç kez aradım üst üste.. Dizlerimin titremesine engel olamıyorum… Karşıdaki yarı mekanik sesin dediklerini tam algılayamıyor beynim..

Bu nasıl bir şaka? Bunu yapan kişi’nin insan olabilme olasılığı nedir?

Lanet olası yaratık…
Sözüm sana.. Arkadaşına espri yapma adına, yüzlerce çocuğun ve ailenin yüreğinde yeşeren umut çiçeklerini kökünden koparttığının farkında bile değilsindir.
Ve yürekten diliyorum ki benzer acıyı yaşayasın!

 
Toplam blog
: 126
: 1276
Kayıt tarihi
: 10.09.06
 
 

48 yıldır yaşıyorum.Gazeteciyim, müzisyenim, babayım... Önce insan ve iyi bir yurttaş olabilme çab..