Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Bedelli mi?

Bedelli askerlik için büyük tartışmalar yaşanıyor. Bu tartışmalar hiç dikkatinizi çekti mi bilmiyorum? Geçen zamanlarda AKP bedelli diye sürekli konuşmalar yaparken Genel Kurmay, bir türlü bu durumu kabul etmiyordu. CHP, Genel kurmay gibi ”hayır böyle bir şey olamaz” diye diretiyordu. Ancak şu zamanlarda bu işler terse sarmaya başladı. Aslında bunu ispatlayacak haberleri bulmaya çalıştım ancak her zaman söylediğim gibi basın hükümete yaranmak amaçlı, bu konuyu örtbas etmeye çalıştığı için geçmiş haberleri siliyor. Bu yüzden hiçbir şey bulamadım bu konu hakkında. 

O değilde; Genel Kurmay “bedelli, bir sefere has olabilir” der iken, CHP bu duruma onay veriyor ancak AKP, bu duruma eski durumun tam tersi olarak karşı çıkıyor. Sürekli soruyorum kendi kendime, “Acaba taraflar mı değişiyor?” Yoksa; al birini vur ötekine bunlar gündemi meşgul eden kuru kalabalıklar mı? Kimsenin umurun da gerçekten askerlik yok mu? … 

VOLKAN KAHYALAR 

 
Toplam blog
: 105
: 645
Kayıt tarihi
: 06.03.07
 
 

Eğitimim: Trakya üniversitesi İpsala Meslek Yüksek okulu 2. sınıf gümrük işletme okuyorum. Liseyi..