Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

BEKLERSIN

BEKLERSIN
 

Beklemek...

Dünyaya ilk merhaba dediğinde bir yürüyebilsem, bir konuşabilsem diye beklersin... Bir anda ayağa kalkar paytak adımlar atmaya başlarsın... Ailende bir bayram havası! Bravo! Yürüyorsun. O da ne yarım yamalak da olsa kelimeler dökülür ağzından nihayet konuşuyorsundur. Yetişkinlerin sofralarında sana da bir sandalye ayrılır. Gökyüzündeki kuşlar nasıl uçuyorlardır acaba? Melekleri neden göremiyoruz peki? Annem babam ne bilgili insanlar...Mekanizman herşeye bir anlam yüklemeye çalışırken bazı şeylere anlam veremezsin ne çok şey vardır çözemediğin. Sorularınla herkese bıkkınlık getirirsin ."Neden sıkılıyorlar ki cevap vermekten" diye düşünürsün. Oysa ne kolaydır cevap verebilmek onlar için. Çünkü herşeyi biliyorlar. Hep bilgiyi kapmak için çırpınırsın. Öğrenirsin ; yeniden başka bir bilmece çıkar karşına sorarsın sorarsın...

"Ben de büyüdüm artık neden beni de aranıza almıyorsunuz yanınıza. Ben küçük değilim artık ablayım ben!". Onlar gibi giyinmek onlar gibi davranmak istersin. Belki yanlarına alırlar seni... Ne de olsa büyüdün sen? Onlar gibi sandalyede oturabiliyor, kendi başına yemek yiyebiliyorsun. Ayrıca seninde kendine ait cümlelerin var. Yetişkinlerin kahkahalarına anlam veremesen de yalandan gülebiliyorsun işte. Büyüdün artık...

Biraz daha büyümek istersin 18 yaşımı bitireyim istersin. O zaman her istediğimi yapabilirim. Her istediğimi alabilirim. Her yere gidebilirim. Öff nedense zaman geçmek bilmez. Büyümedim işte!

18'inden sonra yıllar daha hızlı geçmeye başlar. Bu hıza yetişmek ne mümkün. "Hey zaman, ben bu kadar hızlan dememiştim; biraz yavaşla! Olmak istediğim yerde biraz fazla kalayım". Önceden yapmak için can attığın herşey senin sorumluluğun haline gelmiştir. Ama şimdi de sen istemiyorsun yapmayı. Büyümek çok fazla sorumluluğu sırtında taşımakmış.Acaba çocuk mu kalsaydım?

Büyümeyi beklersin... Büyürsün... Okula gitmeyi beklersin... Gidersin... Sınavlardan iyi notlar almayı beklersin...Taktir mi Teşekkür mü alacağım diye beklersin...Alırsın...

Birine aşık olmayı beklersin... Olursun...Çok sevmek çok sevilmekten başka bir derdin yoktur sanki...Seviyor...Sevmiyor...

Ayrılıktan sonra dönüşünü beklersin...Özür dilemesini beklersin...Evliliği beklersin...Çocuk beklersin...İyi bir iş beklersin...İyi bir maaş beklersin...Ev almayı beklersin...Araba almayı beklersin...Borçların bitmesini beklersin...

Sonunda sonsuzluğu beklersin... ÖLÜMÜ...

 
Toplam blog
: 11
: 507
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Hala kendimi arıyorum... Kalabalığın ve yanlızlığın bol olduğu bir şehirde yaşıyorum; İstanbul'da.....