Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Bekliyorum

Bekliyorum
 

Gelmeni Bana,
Doya doya sarılmanı,
Dertlerini benimle paylaşmanı,
Anlamlı gözlerle bakmanı,
Bekliyorum…

Nazlanmanı bana,
Acıktığında seni doyurmamı beklemeni,
Canının her çektiğini istemeni,
İstediğini yapmadığımda küsmeni,
Bekliyorum…

Anlatmanı bana,
Şarkılar söylemeni,
En küçük problemlerinden bile bahsetmeni,
Benimle uzun uzun sohbetler etmeni,
Bekliyorum…

Koşmanı bana,
Kollarını açarak bana doğru gelmeni,
Benimle oyunlar oynamanı,
Tüm oyuncakları kırıp-dökmeni,
Bekliyorum…

Sığınmanı bana,
Korkularına savaş açmanı,
Kanatlarımın gölgesinde huzurla uyumanı,
Beni süper kahramanın ilan etmeni,
Bekliyorum…

Gelmeni Bana,
Oğlum veya Kızım olmanı,
Evladım, hasretim, Umudum olarak kalmanı,
Bana BABA diye sesleneceğin günü,
BEKLİYORUM…

 
Toplam blog
: 10
: 1340
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

1977 Ankara doğumluyum. Lise mezunuyum. A.Ö.F. İşletme okuyorum. Bir kamu kurumunda devlet memuru ol..