Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Bekliyorum

Bekliyorum
 

Alıntıdır.


bırak, oynaşsın şehrin ışıkları
bizim gücümüz yetmez onlara
kanatlanıp birer pervane olalım
biz de yanalım şem’in narına
 
sabırlı adamım ben
usanmam, beklerim
ister gel, ister gelme 
vazgeçmem ben
 
gecenin mavi koynuna 
girelim birlikte
sarmaş dolaş oluruz hani
hasreti özleme, özlemi hasrete
gömeriz birlikte
 
kimse su dökmesin
leblerimizdeki kor aleve
aşk, acaba bu mu kız?
uzat ince narin ellerini
tutayım onları avuçlarımda
bedenime aksın ateşi 
yaksın beni kül etsin 
 
öleyim ben senin uğrunda
Aklımdan zorum var galiba
bu yaştan ve bundan sonra
bizi ancak teneşir paklar
gözümüz meşklerde hala
 
ne utanmaz bir adam oldum
her gördüğüme asılıyorum
her kuşun eti yenmezmiş
ama, biraz geç öğreniyorum
 
bu ruh ve bu kalem 
olduğu sürece bende
daha neler yazarım ben
sen gelsen de gelmesen de...
 
Recep Altun

 

 
Toplam blog
: 119
: 501
Kayıt tarihi
: 12.01.12
 
 

Lise mezunu, bir kamu kurumu emeklisiyim. Her konuda okumayı, yazmayı, araştırma yapmayı seviyoru..