Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Belediyeler

Güler misin Ağlar mısın. Manisada bir belediye farkındalık çalışması yapmış faliyet şu engellilerin geçişini engelliyen engelliler için ayrılan park yerlerine araçlarını bırakanlara sitikır  yapışdırarak uyaracakmış. Ne günlere kaldık. Bir belediyeki kaldırımları araçlardan masalardan arabalardan temizleyemiyor. Ve engelliler için ayrılan park yerlerini boşaltamıyor. Daha doğrusu boşaltmıyor ya da boşaltmaya gücü yetmiyor.En doğrusu boşaltmak işine gelmiyor. Ne yapıyor. sitikır yapışdırıyor. Kağıt yapışdırarak uyarıyor. Ben bu davranışa göbeğimi sallaya sallaya gülerim. Tüm belediyeler işgaliyelerden esnafdan kaldırım işgali için belediyeler esnafdan yer işgalinden dolayı para alıyor. biliyorsunuz ben basmanede vitamin fesbut ortaya koyduğu masa sandalye ayağıma takıldığı için devirmek istemiş ve dövülmüşdüm. daha sonra da Salih Arıkan bizi dövdü diye savcılığa şikayet etmişler. Ve biz uzlaşma istemedik ve mahkemeye gideceğiz. Konak belediyesi de bir sürü şikayetimizden sonra. Masa sandalye tesbit edilmiş olup işgaliye alındığı için izin verilmişdir diye yazı göndermişdi. Bir de masa sandalye geçişi engellemiyor. Geçişi engellememesi mi  sorun yasak yoksa kaldırımlara masa sandalye konulmasımı yasak. Adamlar şimdi aslanlar gibi masa sandalyesini ortaya koyuyor. Her gün ayaklarıma y ada bastonuma çarpıyor şimdi ben masa sandalyeyi devirsem kamu malına zarar vermiş olacağım. Peki benim geçişimi engellemek suç mu suç. Ancak ben geçerken dükkan sahibininde dediği gibi ben işgaliye veriyorum. O zaman belediyeler bizi engellilerle ilgili şu faliyeti yapıyoruz diyerek kandırmasın. Yine göbeğimi sallaya sallaya gülerim. Bu yazım tüm belediyeler içindir. ben konakda yaşıyorum ve erişilebilirlik konusunda benim gördüğüm en sorunlu belediye. diğerleri de çok farklı değil.Salih ARIKAN

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..