Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Belki öyle sevebilirim

Belki öyle sevebilirim
 

Belki öyle sevebilirim


Bir garip yolcuyum

İnciyle kaplı bir gönlü kırarken

Sessizliğiyle çıkardığı ses avazım.

Kırıcı düşlerinin darbeleri

Senin yokluğundaki çığlığım.

Kırılan kalbim.

Sensizlik uçuruma taşıdı beni

Bir hazinenin içinde

Hasretin öğüttü özlemle beni.

Öğütülen düşlerimdin

Kalbimde ocağın tüterken

Bir toprağa gömerken yalnızlığı

Nadasa bırakıldım yokluğumu

Ne ot biter üzerimde

Ne de meyve verebilirim sana

Bir yalnız mezar gibi kazındım

Olmaz da gelenim gidenim.

Sererlerse beni bir rüzgârın kollarına

Belki öylede sevebilirim gözlerinde

Gelebilirim belki düşlerine

Ya da gelmezsin umutlarıma 

Tutuyor belki de kibirin

Gelsen de gelmesen de

Ben seni her halinle öyle de sevebilirim.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..