Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben, hep sevdim gücünüzü.

Ben, hep sevdim gücünüzü.
 

Ben, hep sevdim gücünüzü.
Hep, güzeldi başımı
Bırakıvermek omuzlarınıza...
Güzeldi
Sokuluvermek koynunuza...
Kokunuzu kokladım ben
Hep,
O yüzden...

Gücün kokusunu hep sevdim ben!

Ellerinizi tutmayı da, işte bu yüzden.

Aşık bir adamın kocaman ellerinde
Küçücük kalışını sevdim
Ellerimin...

Burnumun sokuluşunu göğsünüze,
Koklamak için...

Kollamanızı sevdim...

Ben, bir tek,
O gücün elde havalanmasını...

Dilde uzanmasını...

Gözde kararmasını...

İşte, onu sevemedim!

Beni yok saymasını sevemedim...

Gücünüzü hep sevdim,
Sahiplenmenizi sevemedim ben!


Gülgün Karaoğlu
Aralık,30/04

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..