Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '07

 
Kategori
Felsefe
 

Ben adayım...

Ben adayım...
 

Adayız…

Çalışıp, didinip hep bir şeylere ulaşmak için aday olduk…

Sevindik, üzüldük, aşık olduk… Sevildik, sevdik, eleştirdik, eleştirildik, üzdük, üzüldük, ağladık, ağlattık güldük, güldürdük… Çocuk sahibi olduk, büyüttük okuttuk çocuklarımızı, vatana hayırlı evlat olsunlar diye… ( Diyorlar ki, insanın karnının doyduğu yerdedir yaşam.)

Aday olduk, aday oldular, hayatın içinde, hayatta olduğumuz sürece… Adayız…

Yaşamak için adayız...

Ölmek için adayız...

Hasta olmak için adayız…

Sevilmek için adayız…

Sevmek için adayız…

Fakir olmak için adayız…

Zengin olmak için adayız…

AB girmeye aday canım Türkiye’m...

2000 Olimpiyatlarına adaydık...

2016 Olimpiyatlarına Türkiye’m aday…

Ülkem su fakiri olmaya aday... Susuzluğa aday…

Kim bilir yazabileceğimiz ne örnekler vardır yaşadığım sürece, adaylığımız için…

İnsan gibi yaşayabilmek için adayım... Canım Türkiye’mde...

Benim Ülkem diyebileceğim bir ülkede yaşamak istiyorum…

Sevgi ve Barış içinde….

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..