Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '13

 
Kategori
Eğitim
 

Ben bir veliyim, yok yok öğrenci, hadi bir de öğretmen ama en çok Anne !!!

Ben bir veliyim, yok yok öğrenci, hadi bir de öğretmen ama en çok Anne !!!
 

Eveeet,bir "veliyim" diye başlayalım konumuza... Yaklaşık 18 senedir velilik yapıyorum. İlk veliliğime oğlum sayesinde adım attım. Herkes gibi ben de çocuğumu okula götürüp getiriyor, ödevlerine yardımcı oluyor, etkinliklere katılıyordum. O senelerde sistemle ilgili çok fazla sorunlarım yoktu. Gel zaman git zaman, okuldaki bir takım sıkıntılar canımı sıkmaya başladığında, haksızlıklara ve boşverişlere tahammül edemediğimi fark ettim ve imkanlarım dahilinde gerekenin yapılması için mücadele verdim  (bu arada not düşeyim, oğluşum üniversite de hazırlıkla beraber 4. senesini okuyor, seneye mezun ).......                                        

Oğlum liseye geçtiğinde kızım da anasınıfına başladı ve benim de "Öğrencilik" hayatım başlamış oldu. Oğlum kendini kurtarmıştı ve ben kızımla yeniden okula başlamıştım. Tabii benim yani kızımın okula başlaması ile beraber ; sistem ve müfredatta birtakım değişiklikler de gündeme geldi (bunları önümüzdeki günlerde detayları ile paylaşmaya çalışacağım) . Kısacası birçok ödev, proje ve performans yapıyor, emek harcıyor ama sisteme kurban oluyorduk...... Şu an 7. sınftayız ve değişen hiçbir şey yok.     

Sıra "Öğretmen" olmama geldi. Baktım ki ; sistem, müfredat ve de öğretmenler (istisnalar hariç) amaç ile aracı karıştırıyor ; Velilik ve Öğrencilik sıfatımın yanına bir de Öğretmenliği katmam gerektiğini anladım .

Netice itibarı ile sayın okuyucular ; en nihayetinde ben bir ANNEydim. Yani hepsinin toplamı : Veli + Öğrenci + Öğretmen = ANNE..........

Sizlere içimde biriktirdiğim,  sırf bu sebeplerden dolayı twitter hesabı açtığım, birçok yere başvuru yapıp sonuç aldığımdan emin olamadığım ama yılmadığım konularla ilgili deneyimlerimi sunmak istiyorum. Belki benim gibi düşünenler vardır ve karşılıklı bilgi alışverişinde bulunuruz düşüncesiyle...
                                                                                                                                  HOŞÇAKALIN

 
Toplam blog
: 2
: 82
Kayıt tarihi
: 16.05.13
 
 

İstanbul doğumlu ,evli ve iki çocuk annesiyim. Şu son zamanlarda eğitim, eğitim sistemi ve müfred..