Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben de Ağlarım Zülfiye

Ben de Ağlarım Zülfiye
 

Daha beni yakından tanımadın Zülfiye
Ben duygusal adamım, hemencecik ağlarım
Farz et ki yolda gördün tanımadın Zülfiye
O günden yas tutarım, karaları bağlarım

Özüm bu, ne yapayım, katlanacaksın artık
Böyle bir adam diye şartlanacaksın artık
Belki zevkten ikiye katlanacaksın artık
Baktım iş sarpa sarmış, tabanları yağlarım

Dün yine gözüm doldu, televizyon izlerken
Komşularım da sordu: Biri mi öldü erken
Deli miyim, dedim ki: böyle komşular varken
Öyle şiddetli değil, sakincecik ağlarım

Kimselere göstermem gözümdeki yaşımı
Kameralar göremez, sözümdeki yaşımı
Sana bile göstermem ‘Öz’ümdeki yaşımı
Ne kadar yaşlansam da, hep gencecik ağlarım

19:00
22/07/2010
İstanbul

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..