Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben de Atatürk olmak istiyorum

Ben de Atatürk olmak istiyorum
 

seninleyiz...sendeniz..seniz


Kendi duygularıma hakim olmak

İçimdeki umudu ileriye taşımak

Kimsenin yapamadığını yapmak

Birilerini değil, herkesi kucaklamak

Karamsarlığı es geçip, iyimser kılmak

Hisleri aşıp genele hitap etmek

Dünü unutmadan geleceğe bakmak

Kimselerin sahiplenmediğini sahiplenmek

Çok okuyup, çok yazmak, çok düşünmek

Hayata anlam verip, anlam kazanmak

Kişilere takılmadan işini yapmak

"Ben" değil yürürken, "Biz" için adım atmak

Adalete güvenip, bu ülkeyi benimsemek

Herkesi eşit tutup, görevini ifa etmek

Maddiyatı aşıp, kalp ve gözün eksenine girmek

Sürreel değil, rasyonel düşünmek

Bizi biz yapan değerlere sahip çıkmak

Bir yere gitmemek, 'git' diyenlere kafa tutmak

Üzerimizdeki oyunları bozmak

Bozanları deşifre edip hadlerini bildirmek

Kadın çocuk demeden katledenleri ezmek

Düşmanıma mermi dostuma selam atmak

Allah ve peygamberden şaşmamak

Bayrağımıza uzanan elleri kırmak

Bu vatan için ölenler gibi ölmek

Son nefeste "Memleketim" demek

Çalmamak, çırpmamak, aldatmamak

Kaçmamak, yılmamak, yapanları affetmemek

Canını verirken, gözünü asla kırpmamak

Bağımsızlık, Özgürlük için

Bu vatan, bu toprak için

O'nun gibi olmak istiyorum...

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..