Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben de değindim

Ben de değindim
 

Gününüz böyle keyifli olsun


Arkadaşım aradı

-Alooo sevgilin var mı?

-Yok Özlem

-Gerçekten miii?

-Evet gerçekten yok

-İyi o zaman gel sana hediye veriyim. Sizin orası kalabalık utanırım ben.

Gittim; çok zarif bir kolye almış sağolsun. Sevgilisi olmadığı için, sevgilisi olmayan birkaç arkadaşı için hediye almış. Ama önce soruyor, emin oluyor, sonra hediye veriyor : )

Ve ekliyor

-Kendimi iyi hissediyorum böyle

*****

Özlem mutlu olsun diye kolyeyi hemen taktım. Bir müddet sonra başka bir arkadaşımın yanına gittim.

-aaaa kolyen çok güzel sevgililer günü hediyesi mi?

-Evet Meltemcim

-Hmmm sevgilin zevkliymiş

-Sevgilim değil Özlem aldı Meltem. Birkaç arkadaşına almış böyle.

-Sevgilin ne almış?

-Sevgilim yok canım.

-Amaaan bırak şimdi.

-Allallaaa kızım yok olsa var derim

******

Yerime geçince iş yerinden başka bir arkadaşım aradı.

-Kolyen güzelmiş öyle duydum

-Sağol Semacım güzel gerçekten

-Kim aldı?

-Semacım güzel olduğunu söyleyen kimin aldığını söylemedi mi?

-Söyledi ama inanmadım ben.

-Bana ne?

-Nasıl ya?

-İnanmadıysan bana ne Sema çalışsana kızım sen işin yok mu?

-Ya söylesene kim aldı?

-Sana kafa atmak istiyorum, gerçekten istiyorum yanıma gelsene.

-Hahahaha deli, iyi hadi söyleme bakalım öyle olsun

Töbe töööbe

Neyse…

Şimdi bugünün anlam ve önemi için, bunu okuyan herkese Google’ın bugünkü sayfasında yer alan resim aynısından diliyorum. Bakınız görünüz, arzu ederseniz…www.google.com

bubinick

resim
static.rbytes.net/.../a/m/amore-screensaver.jpg

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..