Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşasın istiyorum sadece

Yaşasın istiyorum sadece
 

Bu sabah yine JOY FM dinleyerek yavaş yavaş geldim işe. Kar yağmıyordu maalesef. Yağsa daha yavaş ilerlerdim yolda, ruhuma iyi gelsin diye.

Şirketin bahçesine girdim, önce anne köpek geldi hoplaya zıplaya. Ardından kendini yerlere atarak şımaran, sev beni sevsene beniii diyen yavru köpek. Konuştum onlarla biraz. Mamalarını bagajdan çıkartırken yavru köpek bir sağımda bir solumda deli gibi dolandı. Dün akşam markette mama kalmadığı için, evdeki meyhane pilavının içine minik ekmek parçacıkları doğramıştım. Koydum önlerine, saldırdılar adeta.

Derken güvenlik görevlisi geldi yanıma,

-Günaydın Esra Hanım

-Günaydın Ali Bey

-Esra Hanım Kangal için çok üzülüyorum, hastalığı her yerini kaplamış, hali çok kötü

-Yapmayın Ali Bey bakamıyorum ona, içim acıyor. Yapacak hiçbirşey yok mu?

-Yokmuş veteriner öyle diyor, kurtulmaz diyor

-Ama çok acı çekiyor, kafasının şekli değişti (Kangalımız kanser)

-Veterinerle tekrar görüşeceğiz. İğne yapalım uyutalım diyorlar ama kıyamıyorum

-Başka veterinerle görüşelim. Almazsa başka, o da olmazsa başka. Uyutmaktan başka bir çare, yaşatmak için…

Derken zorla kafamı Kangala çevirdim. Yemin ediyorum size sanki teşekkür eder gibi baktı bana. Dimdik ayakta o meşhur mağrur KANGAL duruşuyla. Kafasını acısının ve kocaman şişliğinin olduğu tarafa eğdi. Sabah sabah içim parçalandı sanki.

-Ne olur Ali Bey konuşalım bir an önce. Hemen bugün konuşalım.

Ali Bey yanaklarını silerek uzaklaştı yanımdan…

Odama çıktım, pencereden ona baktım bir süre. Aşağı yukarı gidip gelmesine. Bunca acısına rağmen, bu güçlü duruşuna.

Bugün kontrol için başka bir veteriner gelecek.

Geçen akşam bir film izledim, “İyi bir yıl”. Filmde 70’lerindeki Henry şöyle diyordu yeğeni minik Max’e “İyi bir şey bulduğunda onu korumalısın, kendisini bulmasına izin vermelisin”. Kendisini bulmasının parantezini yaşadıklarımıza göre genişletebiliriz.

Velhasıl, elimizdeki değerler ne olursa olsun yaşatmak için, soluk alması için mücadele verelim ne olur…

Kayıplara izin vermek pek kolay. Değerlerle mücadele edip yaşatmak zor olsa da zaman zaman, vazgeçmemek de faide var.

Değerleriniz ne olursa olsun kaybetmemeniz dileğiyle…

bubinick

resim
www.alacayir.8m.com/kangal8.jpg

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..