Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Ben de mi Cumhurbaşkanının yolunu kessem?

Ben de mi Cumhurbaşkanının yolunu kessem?
 

Cumhurbaşkanı Gül'ün yolunu kesene iş buluyorlar! Şaka bir yana, televizyon ve gazetelerde geçen bir habere göre Cumhurbaşkanı bir akrabasını ziyarete gittiğinde Sinem adında 2 üniversite bitirmiş bir kız 'Türkiye'de neler oluyor!' diyerek Cumhurbaşkanının önüne atılmış ve iş istemiş. Sinem, cumhurbaşkanının korumalarıyla konuşup kendisine iş bulunacağına dair garanti verilince bu sefer cumhurbaşkanına teşekkür edip, sevinçle eylemini bitirmiş. İnsanın aklına şu soru geliyor, iş vardı da Sinem mi bulamıyordu? yoksa iş bulmak için önce torpil mi bulmak gerek?

Sinem çok akıllı, iş ve işçi bulma kurumunu bypass edip işi tepeden hallediyor. Ne de olsa 2 üniversite bitirmiş. Aslında hem Sinem'e acıdım hem de diğer işsizlere. Her birimiz Cumhurbaşkanının yolunu kessek Cumhurbaşkanımız bu ülkede yürüyemez herhalde.

Ben Cumhurbaşkanı olsaydım sırf yürüyebilmek için Sinem'e iş sözü vermezdim. Sonuçta Cumhurbaşkanlığı iş ve işçi bulma kurumu değil. Sinem'e ilgili kurumlara başvurması gerektiğini, umudunu kesmemesini, kendisi bulamıyorsa benim hiç bulamayacağımı söylerdim. Daha realist ve çağdaş bir Cumhurbaşkanı böyle yapardı. Ama maalesef dünya ilerliyor, Türkiye'de hep aynı kurallar işliyor. Torpil hala Türkiye'de iyi iş yapıyor !

 
Toplam blog
: 621
: 1712
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

Herşey birbirini etkiler prensibiyle astrolojiyi bilimsel bir platforma taşımaya çalışmaktayım. Asl..