Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

Ben editör olsam ! :-)

Ben editör olsam ! :-)
 

"3 adımda Blog" haaa ?
Bu ne yaaa ?
Yok öyle yakınmalar, bundan böyle.
Herkes printer çıktısını alıp sıraya girecek.
-Ben bildiriyorum almıyoruz bu gün.
Gündelik yaşamı olan varmııı?
Tek sıra, tek sıra.
Bayanlar sağ tarafa, erkekler sol tarafaaa..
Siz ortadan gelin kardeeeş!
Neden ayool ?
Sabiha hanımcım hoş geldiniz, papatya çayınız soğumasın.
Beyefendii, kaldırıma oturmayınız, alın şu kartonu...
Ben Derya Sazak bey'in yakınıyım efendim, çok selamı var bir isteği varmı diyor.

Merdivenlerde ezileceksiniz efendim, asansör tarafına buyurun.

Efendim ben her gün en az beş Milliyet alıyorum.

Niyekine?

Gazetemi çok seviyorum efendim.

Yalançının...?

Sıraya, sıraya........

Efendim bende emin Çölaşan beyin yakını olurum.

Bakarız, bakarız kalabalığı bir dağıtalım da.

Bi dakkaaa, dalmayınız efendim..

Sizin adınız ?

Ana sayfa sağ üst köşeye bakınız efendim,a aaaa...

Pardon sayın yazarım kusura bakmayın.

Önemli diiil, baş editörümüzün odası ne tarafta ?

Sizin adınız ?

Şeyyy, ben yeni üyeyim de.

Eeeeee ?

Ortamı görecektim, kavga olursa vakit geçer diye.

Sıradakiiii.

Siz efendim?

Ben okuyucuyum efendim.

Saygılarımı sunmaya geldim, bir yazarımıza yüreğine sağlık diyeceğim.

Adı ne, hemen anons ettireyim?

Esmer tenli, omuzları geniiiiş ve çok şakacı!

Üfffff!

Sizin adınız?

Efendim ben blog dan yeni atıldım da, çok pişmanım kenardan seyretsem?

Canıııım yazııııık, dur kaydını yeniden yapayım senin.

Sizin adınız ne?


Matrix, blog-men ve cambaz!

Neden üç isim?

Her ihtimale karşı yedekledim efendim..

Dur bi bakiiim sayfana, fotoğraf niye koymadın sen?

Asılanlar oluyo da!

Üfffff sana kaldılar sanki, tamam geeeç.

Öyle paldır küldür giremezsiniz içeri.

Dıt, hıııı uyanık seniiii!


Çayımdan bir fırt çekemedim buz gibi oldu valla.

Eveeeet aşk evlilik ve şiir boşuna beklemesiiiin..

Blog getiren var mı, blooooog.

Susunuz yeni bir megafon anonsu var galiba?

Acelesi olanlar A 4 lerini masanın üzerine bırakıp gitsiiin.

Unutmayın üye no belirtilecek.

Biz değer sırasına göre değerlendirmeye alırız.

Üzerine de taş koysunlar, rüzgardan uçabilir!

Bölge müdürlükleri açsanız efendim, taaa nerelerden geldiiiim!

Kargalar gaita’sını yemeden yola çıktım valla.

Acilen bir toplantı düzenlememiz lazım arkadaşlar.

Ama mutlaka Şükrü beyin yerinde.

Eskiden daha iyiydik yahu.

Tık, tık tamamdı her şey.

....................
blog not: Bu bir mizah yazısıdır, hatalarım olduysa affola.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..