Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

04 Eylül '07

 
Kategori
Dünya
 

Ben hangi dünyaya aittim acaba

Ben hangi dünyaya aittim acaba
 

Ben kimdim acaba diye çok düşündüm...

Pazar günü evimde uzanmış tatilin keyfni çıkartıyordum.elimde gazetem masamda çayım.

Birden gazetenin bir köşe yazısındaki başlığa takıldı gözüm.

Dünya ikiye bölündü; karnı aç olanlar, gözü aç olanlar..!

Beş dakika kadar gözüm yazıda düşündüm durdum acaba ben ve çevremde yaşayan insanlar biz kimdik.

Biz bu iki dünyadan hangisine aittik acaba.Kafam karışmış düşüncelerim birbirine geçmişti sanki.

Öncelikle ben hangi dünyaya aittim ben karnı aç olanlarmı yoksa gözü aç olanlar mı?

Karnım aç değildi ama gözümde aç değildi.Uzun bir süre düşündükten sonra ne olduğuma bende karar verememiştim.Bunun bir orta kararı yokmuydu.
Sonra oturup sonu gelmeyen düşüncelerimi bir araya topladım karnı aç olan mı yoksa gözü aç olan mı zavallıdır diye.Zaten insanların aç olduğu nokta bu değildi ki... Peki ya diğer açlıklarımız;

Sevgi, mutluluk, dostluk, kardeşlik ve beraberlik kısaca dünya olarak herşeye açtık.

Tek dileğimiz bundan sonra hiçbirşeye aç kalmamaktı.

Elele birlikte...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..