Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben İstanbulum

Büyülenmiş duruyorum
asırların karşısında
iki kıta tek ruh
etle kemiğin nefesi gibi
ben İstanbulum

Ben İstanbulum
dünya'nın tam ortasında
adımı silip kattığım bu
şehirde
özgürlük anıtı gibi dondum
Ben İstanbulum

Kafamda ne var bilmiyorum
bildiğim,
beynimin iki küresi arasında
istanbul boğaz köprüsü
anadolu sağ yanımda
avrupası solum
Ben İstanbulum

Ben İstanbulum Türkiyeli
ülkemin adını unuttum
doluyum yoruldum
İstiklal'de,
bir baştan tünele kadar
yedi kıtayı bu koridorda buldum
ben istanbulum

Ben istanbulum ey Kayserili
Kaleköyünden çıktım yola
ankara da verdim epey mola
bulamadım adımı,duramadım
genetik çağrıma
döndüm dolaştım
adımı aradım

Karadeniz'den Galata'ya
bir martı gibi uçtum dolaştım
..... ve buldum
Ben İstanbulum......

kalender kılıç,5-03-2013 Üsküdar..

Kalender Kılıç

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..