Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevmezsin

En güzel şarkılar dökülür

O senin bal dudaklarından

Ne hoş gülüşler sevgiler

Hepsini söylersin de gülüm

Seni seviyorum demezsin

Engine dalıp gider gözler

Kim bilir ne hayal ne düşler

Her şeyi görür de o gözler

Benim sevdiğimi göremezsin

 

Tutar ellerin al gülleri

Menekşeleri sümbülleri

Sığmaz yüreğine sevgili

Tutmazsın benim ellerimi

Dalarsın bakıp yıldızlara

Açarsın yüreğimde yara

Aldanıp tatlı bir bahara

Bir defa beni düşünmezsin

Bilirim sevmedin sevmezsin

Alıp başını da gelmezsin

Seni deli gibi beklerim

Bir gün olsun bana gelmezsin

 

Gidiyorum artık elveda

Vefasız sevgiliye veda

Ne sevgin ne nazın ne eda

Şu bahtsız gönlüme gülmezsin

Seversin hayatı yaşamı

Sen sultan mısın padişah mı

Çok uzun sanma ki yaşamı

Son durağım musella taşı

Bir beni azıcık sevmezsin

 

Bayram YANDIM 

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..