Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '07

 
Kategori
Güncel
 

Ben katil diyorum siz ne dersiniz bilemem

Ben katil diyorum siz ne dersiniz bilemem
 

Bu konuyla ilgili bir çok kez yazı yazdım, bir çok yere başvurdum. Birisinin canı yanacak dedim. Kimseye dinletemedim. Efendim sokak köpekleri doğal ortamlarına bırakılmalıymış. Bu kanunu savunanlar ve çıkartanlar, çıkartılmasında rol oynayanların hepsi benim gözümde artık katildirler. Bir insanın ölümüne neden olmuşlardır. Daha kimbilir kaç tane oluyordur da gazateye ancak belki bir tek bu haber olarak verildi.

Bence siz gidin o kızın babasına annesine anlatın bakalım bunları , size ne diyecekler acaba? Bırakın demelerini ne yapacaklar acaba?

Tekrar söylüyorum. Bu tip bir kanun çıkartanları ve çıkartılmasında rol oynayanlar, hepiniz katilsiniz. Bakın şimdi resmine de görün, kimin yaşamını elinden aldınız, hangi ailenin ocağına yüreğine ateş düşürdünüz. Utanmayın bakın.

Fazla söze gerek yok, uzun uzadıya konuşmaktansa vicdanlar konuşsun artık.

Allahtan gencecik merhuma rahmet, acılı ailesine sabırlar diliyorum.Kolay değil....
 
Toplam blog
: 116
: 735
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

1994 Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. İktisat bölümü mezunuyum. Aynı üniversitede Genel İktisat Polit..