Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben kaybettim onu.

Ben kaybettim onu.
 

Önceleri sabah uyandığımda kıpır kıpır güneş gülümserdi bana, benim de yüreğim cıvıl cıvıl olurdu. Yüzümde gün boyu güller açardı, sırf şehrim güldüğü için gülerdim belki de..

Bu yıl şunu fark ettim;

Uzun soluklu kitap okuyamıyorum,

Ders çalışamıyorum

Çabuk sıkılıyorum

Zevk almıyorum hayattan

Güneş öyle güzel doğuyor ki ama bu sefer yüzümü gülümsetmiyor, cıvıl cıvıl olmuyor içim,

Eskisi gibi neşe yok içimde

Ben kaybettim onları ne zaman gelir, neden gitti bilmiyorum.

Umarım en kısa zamanda gelmesini umut ediyorum..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..