Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
Okunma Sayısı
1397
 

Ben kendimin neyi olayım ?

Ben kendimin neyi olayım ?
 

Yaşlanınca da böyle birşey olurum heralde:) , resim netten bende bilmiyorum kaynağını :)


Hayal gücü ayarsız bir çocukmuşum, şimdi düşündükçe teşhis bile koyamıyorum kendime :) ( Gerçi nasıl teşhis koyacaksam? Sanki tıp okudum yıllarca. )

Bizim memlekette genel bir inanış vardır ya, hatta Cem Yılmaz’ın gösterisine de konu olmuştu , “kişi kendinin doktorudur, e ben kendimin radyoloğuyum, içim dışım bir” diye bir esprisi vardı çok gülmüştüm :)
Ben de kendimin psikoloğuyum ama çocukluk dönemimin aklıma gelen hatıralarındaki davranışlarımı çözemiyorum, daha da derine inemiyorum bana karanlık:)

Daha önce bir anımı paylaştım aradan aylar geçti Ümit Culduz onu benim kafama kaktı ; - He heee sen zati çocukken ayağına kağıt yapıştırdılar diye, ayağın yara sanıp sandalyeden inmezmişsin pehhh :)) diye.

Temiz kalpliymişim ben ezelden ne yapayım, anamı da kendim gibi sanmışım zahir, rahat iş yapsın, ayağının altında gezmeyeyim diye türlü dolaplar çevireceğini nerden bileyim, - Ufff kızım senin ayağın, inme sandalyeden demiş, inanmışım, o devirde anana bile güvenmeyecekmişsin demek…şimdi de babana…

***

İlk okulda videolar yeni çıkmış, kimin filmi hatırlamıyorum bizimkiler bir Türk filmi almışlar, köyün birinde adam ölüyor diye eşini, kaynına nikahlıyorlar, yıllarca babamı amcam sandım :)

Sonrasında anamın otoriterliği ve sert mizacı nedeniyle babamın öz ama anamın üvey olduğuna kanaat getirdim :))

Sonra baktım annem bizim için fazla fedakar onun öz olduğuna ama 7 yaşında yanımıza gelen kardeşimin üvey olduğuna karar verdim:)

Niye bu gel gitleri yaşamışım aklım ermiyor şimdi ama çok sinirlenince kocamın üvey olduğunu düşünmüyor değilim :))))

Sanırım hep ilgi ve sevgi beklentisi bunlar, ve yeterince anlaşılamama, bilirsiniz sanatçı ruhlu insanlar çok yaşar bu psikolojiyi :)))))))))

***

Baba tarafım Trakyalı , Kırklareli yakın diye ve kardeşim 7 yaşına kadar orada büyüdü diye sık giderdik , anında şopar olurdum, tip zati müsait, kara ve kuru (o zamanlar yav)

- Abe biz geldik , babiçko (babanne) attırdın mı beyav kuru fasulya?

Sonra dönerdik, anne tarafım Kafkas göçmeni Kars’lı, ve beni de onlar büyüttü, karşılarlardı gidince,

- Boyyy! menim balam gelifti, gavağında ölüm a Dilek ( yolunda öleyim yani, bir tür sevgi göstergesi)

- Ay gelin mana gartof gızart ( dedem ananeme gelin diyor ya, bende diyorum :) , gartof da patates)

Velhasıl normal yani benim anormalliğim değil mi :)

Bu kadar kalabalık sülale ve aile, ve bu kadar zıt kültürler arası gel – git ler :)

Ki, bu yaşıma geldim, hala nereli olduğuma karar veremedim bu yüzden:)


Hal böyle olunca blogda bile bir çok hemşehrim oldu birbirlerinden alakasız:)

Bir keresinde komşulardan biri bana; -Sen o zaman melezsin, soran olursa melezim de, demişti, kendimi uzun süre zenci sandım:)

***

Bu sanmalarım da bir tuhafmış benim mesela ;

Mahallenin Laz bakkalı ; - Uyyy, bu kız ha büyüsün çok can yakar daaa! Dedi diye kendisini sapık , kendimi de güzel sanmıştım :)

İlk okulda yaramaz bir oğlan yanağımdan öpüp kaçtığı için, öpüldüğüm alnımda yazıyor sanmıştım :) (bir müddet kimsenin yüzüne bakamamıştım)

Annemin iş arkadaşının avukat abisi (sevdiğinden takılıyordu zahir) her gördüğünde;- Oyyy benim nişanlım gelmiş, diyor diye, büyüyünce avukatla evleneceğimi sanardım :)


Yok ben çıkamadım şu psikologluk işinin içinden :) karar verdim kendimin cildiyecisi olacağım :)

Sür iki krem olsun bitsin:)

***


Kendinin dietisyeni ol da, acık kilo ver diyenlere cevabım, denedim psiklogluk işinden daha zor vallahi:))

Leyla ÖNDER bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben çok gülüyorum sizin yazılara yaf:)Çok sıcak,samimi ve neşeli.Yüreğinize sağlık.

sbseda.. 
 21.07.2008 17:35
Cevap :
Eyvallah :) aynı ben işte :)))) sevgiler  21.07.2008 17:56
 

a senle beraber güldüm... ama bu yazıya koptum :))) bide Güner Sultan dilek çok akıllıydı ayağına kağıt yapıştırırdım yerinden kalkmazdı diye övüne övüne anlattı ya ona daha çok koptum :))) bloglara konu olduğundan haberi var mı kız ? :))) sevgimle... daima...

eLa-Ser 
 16.07.2008 15:20
Cevap :
Yaaa çoook akıllıymışım maşallah:))) sessizdi , kolay kandırılıyordu falan anlamında söylemiştir o onu:))  16.07.2008 15:33
 

Baldan tatlı Dileğimsin... Biliyorsun değil mi?...

Sema Sener 
 16.07.2008 13:04
Cevap :
hihi çok pis şımarırım heeee:))))  16.07.2008 13:06
 

her halinle ,her şeyinle güzelsin... sen güzelsin,güzel o kadar ..... yüreğin yeter be gülüm... seni özledim hafta içi gelicem ...kocaman öpüyorum seni pamuk prenses....

CANSİN 
 12.07.2008 22:25
Cevap :
Eyvallah cansınım canım, gel beklerim, bende öptüm  13.07.2008 11:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 149
Toplam yorum
: 2492
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1067
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster