Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ben kim miyim..?

Ben kim miyim..?
 

Anlayacağın dilde tarif edeyim . ;
Patatesleri kuş başı şeklinde doğruyorsun sonra soğanı da ince kıyıp yağda kavuruyorsun..;
…Olmadı mı...? Tatsız mı daldık..:)
 
Sizi görmeden önce tarif ederdim , sanırım şimdi zor olacak...!
Çünkü aslında ben ben de değilim, ama kendime tekrar gelince elbette söylerim..
 
Bence ben ,
Hayat bestesini berbat söyleyen bir şarkıcıyım
ben yasal keyif verici ama sağlığı bitirici bir maddeyim
ben hologram etiket üzerinde tekel yazan ama içi olduğu gibi metil alkol olan bir rakıyım..!
 
Yok .. !  ben  ; hayatta iyice yoğurulmuş ama son aşamasında tuz yerine şeker katılmış bir çiğ köfteyim..!
 
Yok yok..! Ben sıcakkanlı insanları birlikde donduran son 10 yılın en soğuk kışıyım
sıcaklığın kavurduğu bir iklimin petrol sızmış deniziyim.
 
Aslında doğruyu söylemek gerekirse yemek artığı atılmış bir geri dönüşümlü kağıt sepetiyim..
 
Ben asfaltlı bir köy yolunun tozlu kısmıyım
herkes bende yavaşlasa da durmadan tozarım...!
 
Ben 5 şeritli şehirler arası bir otobanın tek gişesiyim
hayat otoyolunun da en keskin virajı...
 
Ben bir  saatlik bir sınavın anlam bozukluğu ile ilgili tek sorusuyum.
 
Ben alfabenin ilk harfi ile son harfinin birbirine kavuşmasının simgesiyim ;
'' AZ ''
Ben aptal ve deli kelimelerini birbirine bağlayan;
'' VE '' bağlacıyım ..!
 
Ben bir filmin en heyecanlı sahnesinde elektriklerin gitmesiyim
ve en ateşli sahnenin sansürlenmiş haliyim..
özgüveni kaybolmuş bir insanın kendisini lanetlemesiyim..!
 
 
Yok yok ..!
Ben hafızasını kaybeden kişinin ,tanıyabileceği ilk kişiyim..!
 
Ben okyanusların gözyaşı döktüğü ıssız kumsalım...
Ben herkese göre ters rüzgarım
 
amma herşeye rağmen
ben patronuna körü körüne bağlı gözü açık personelim...:)
 
Adsız
 
 
 
Yasal Serseri
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 27
: 606
Kayıt tarihi
: 03.10.10
 
 

En çok kullandığım kelimeler; boşver, farketmez ve sen bilirsin'dir! Denizi, kumsalı, rakıyı, şar..