Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben Kimim??

.........

Ben kimim senin için,
Beyaz bir elbiseden ibaret ruh mu,
Sımsıcak yanan beden mi..
Her sabah uyandığında yüzünde açan tebessüm müyüm yoksa?..

Ellerini tuttuğumu hissedebiliyor musun,
Hislerin var mı hala..
Bütün bedenini karanlıklar sarmış, duydum
Ya kalbin?
O da gölgelerin esiri mi oldu senin gibi?
Yoksa savaştı mı,
kendisi için savaştı mı sonuna kadar?

Ben kimim senin için,
Kılıcındaki güç mü,
Beynindeki düş müyüm sadece?
Beni mi seçeceksin, yoksa kolay yolu mu
Kaçarken yorulmak mı, yoksa benimle savaşırken mi?
İnadına yaşamak istersen benimle,
Elimin sıcaklığını elinde hissedersen,
Son bir kez savaşalım dersen, buradayım..
Beyaz bir zırh ile büründü ruhlarımız,
Yanan birer beden oldu benliğimiz
Bu, son savaşımız Savaşçı'm
İnadına yaşamak için... Son savaş..

...........

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..