Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Tasarım
 

Ben mi haksızlık ediyorum...

Ben mi haksızlık ediyorum...
 

İTKİB 17. Genç Moda Tasarımcısı Ödülleri Sahiplerini buldu..


Her sabahki rutinim, gazetem, çayım... Şaşkınım..

Gazetemin alışkanlıkla ilk olarak moda ekini aldım elime, İTKİB Genç Moda Tasarımcıları ödül törenini sadece Fashion tv'de izleme imkanım olmuştu ve bir de bir kaç resim görmüştüm internette ancak hiç bu kadar detaylı inceleme fırsatım olamamıştı. Bu yılki birinci arkadaşın tasarımlarına bayıldım... Tek kelime ile harika olmuşlar... Kıskandım.. Tema ile uyumu, detayları, renk seçimi, kumaşları.. Tek kelime ile harika olmuş.. Hakkını vermiş derecesinin...

Buraya kadar herşey normal görünüyor değil mi, yazının başlığı ile bağdaşan bir cümleye henüz rastlamadınız.. Hemen geliyorum konuya;

Bu sene birincilik ödülünü bileğinin hakkıyla almış arkadaş, ona bir sözüm yok, şaşkınlığım bu arkadaşın kısa özgeçmişini okuyunca oluştu istemeden, sorular belirdi birden nasıl... Neden...

O kadar deneyimli ki yurt dışı fuarları, organizasyonlar zaten bir çok şeyi başarmış, eğitimlerin en güzelini almış, hatta aklımda yanlış kalmadıysa yüksek lisansına devam ediyor, yani zaten başarılı olma yolunda epey adımlar atmış ki bu hazırladığı kolleksiyondan tamamen belli oluyor.

Ben mi yanılıyorum acaba diye paylaşmak istedim, bu tür yarışmalar, ki toplasanız sayıları bir elin parmaklarını geçmez başarılı olma potansiyeli olan deneyimsiz adaylara yönelik olmaz mı? Ben mi yanılıyorum ödül olarak verilen eğitim daha yola çıkamamış adayların hakkı değil midir??

Bilemedim açıkçası, zaten başarılı olana ''Başarılısın sen.. Al bu da senin ödülün'' demenin neresi mantıklı, bilemedim...

 
Toplam blog
: 10
: 1401
Kayıt tarihi
: 12.09.08
 
 

Uludağ Üniversitesi Ekonometri mezunyum. Modaya olan ilgim nedeniyle özel bir kurumda 3 sene moda ta..