Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Ben olmak

Ben olmak
 

Ben Olmak


Hiç kendimi tanımamışım. Ben kimim? neyim ve ne olduğumu bilmiyorum. Her zaman isanların beklentilerini keşfederek onlara hizmet etmişim. İnsanları izleyerek ne istediklerini anlayıp, beklentilerinin karşılamak için yarışmışım kendimle.

Herzaman insanlardan onay bekledim. Beni beğenmeleri , onaylamaları için yapmadığım kalmadı. Neden vazgeçemiyorum, ve devam ediyorum. Kendimi niçin sevilmeye, iyi şeyler yapmış olduğuma layık görmüyorum da onay bekliyorum. Neden duygularımı çekinmeden rahat ifade edemiyorum.

Herkesi memnun etmeye çalışarak, kendimi nekadar mutsuz ettiğimi niçin anlamıyorum. Kendim olamıyorum, sınırlarımdan neden çıkamıyorum.

Kendi duygularım, düşüncelerim, fikirlerim yokmu benim? Kendimi ne zaman duyacağım ve dinleyeceğim!

Öz güvenimi kazandığım zaman ben kendim olacağım.

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..