Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Eylül '17

 
Kategori
Blog
 

Ben Sabiha Rana Melekleri Yüreğinizden Öptürmeye Geliyorum...

Ben Sabiha Rana Melekleri Yüreğinizden Öptürmeye Geliyorum...
 

Sabiha Rana - Melekler Yüreğinizden Öpsün.


Dost düşman bilsin ki Milliyet Blog(a) fırtına gibi geri geliyorum!..

Zaten hiç gitmemiştim ama eskisi gibi faal de değildim.

Şimdi neden mi geri dönüyorum?

Reytingleri alt üst etmeye geliyorum.

Az laf, çok yazı, bol reyting... (SR)

Özletmeyi sevmem.

Ama!

Sürprizlere bayılırım.

 

Ben Sabiha Rana ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

 

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..