Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben sana hasret öleceğim, biliyorum!!!

BEN!!! SANA HASRET.....


Ben sana hasret öleceğim, biliyorum!!!

Düşlerimdeki "sen" bile farkında bunun,

Uyanmak istiyorum bu sensiz karabasanlardan,

Sesim çıkmıyor!!! oysa ben yine de bağırıyorum.


Ey benim kuytulardaki saklı koyağım, yakamozlu aşk limanım,

Ey benim "ismi fıslıtılarla söylenen" ve kanımla kutsadığım aşk sunağım,

Unuttun mu?! sen bana şiir olmuştun, ben de sana beste,

......................................................................................,

Zeytin tanesi gözlüm benim, ben sana hasret öleceğim, öyle mi?!,

Sen beni o gözlerinde unutsan da ben düşlerinde yeniden yeşereceğim....

 
Toplam blog
: 8
: 457
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Ankara'dan, küçük, uzak ve soğuk bir kente göçmüş bir akademisyenim. Yazmanın, dolayısı ile paylaşma..