Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben sana muhtacım

Nazlı bir duygudur
Sana hasretim.
Her yağmur sonrası
Toprak kokar saçların.
Bitek bir aşkın çavlanında
Sürgün sürgün kalırım.
Kekik kekik yeşerir gözlerim
En mahrem coğrafyalarında, tomurcuk teninin.

Ben sana tutkunum
Ben sana muhtaç.
Çorak bir toprağın
Çatlayan dudaklarında
Açan bir gelincik olursun.
Nazlı bir duygudur sana hasretim.

Her yağmur sonrası
Toprak kokar saçların.
Belik belik salınır
Bahçemde açan mersinler.
Bir yarenin en sıcaklığıyla
Bir çığlık olur nefesin.
En derin yerimde
Ve en uçurum...

Dostluğun en olgun meyvesi oldun
Sonbaharımın bu son durağında.
Ben sana tutkunum
Ben sana muhtaç
Nazlı bir duygudur sana hasretim...

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..