Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben seni aldattım

Ben seni aldattım
 

Ben seni aldattım daha ilk günden. Ne söylemek istediysem hep başka türlüsü çıktı ağzımdan, ne kadar ağlamak istediysem o kadar güldüm yanında. Ve ne kadar düşündüysem aşık olduğum kadını, o kadar şehvetle dokundum sana ve sevgi sözcükleri fısıldadım kulağına hiç utanmadan hiç sıkılmadan sınırlarımı aştım seninle … Evet tüm hırsımla intikam oyunumun baş rolü yaptım seni..

Ben seni ilk selamımda aldattım çünkü, kıskansın istedim eski sevgili beni. Delirsin bana yine aşkla baksın istedim ne yazık bu kadar aşağılık oldum işte. Seven bir yürekken kıran, aldatan bir adama dönüştüm ne yazık…

Aşkın çıldırtan hallerine yenildim üzgünüm. Bir aşkı deli gibi isterken bana vurulan yüreği kullandım affedersin. Hadi kız bana şimdi ne olur haykır bağır, çağır ki daha da nefret edeyim kendimden. Daha bir kin duyayım sevdiğim kadına belki, o zaman unutabilirim onu belki, diner acılarım ne dersin hadi kurtar beni bu acıdan lütfen kurtar ki artık bende nefes alabileyim..

Ne kadar zor dimi sevmek … Ve ne kadar çok acıtıyor insanın canını dimi karşılık bulamamak. Şimdi böyleyken bile yine de sever misin beni? Kabul eder misin başkasında kalmış yüreğimi? Beni bu halimle de sevmeye devam edebilir misin? Yok hayır dediğini duyar gibiyim. Oysaki ben onu öyle de yaşamaya razıyım desem hala nefret eder misin benden? Yoksa saygıyla eğilir misin duyduğum aşkın önünde. Ya da devam mı edersin kötü sözlerine ..

Özür dilerim tüm aşıklardan. Özür dilerim cesur olamadığım için ve sevdiğime inat uğruna yaptığım kirlettiğim tüm kalplerden … Ama aşk bu işte. Bu dünyanın içindeyken olmaz olmaz diye bir şey yok!!!

Herkesin yaşama ihtimali olan kötü aldatmaca aşklara … En azından ayrılırken dürüst olun. Kendinize olamadığınız dürüstlüğü başkalarının hak ettiğini unutmayın!!

Hırsıyla, canının acısıyla eski sevgiliyi kıran bir adamın günlüğünden … Dile vurmak bir bayandan çünkü, anca bir bayan cesaret edebilir söylemeye gizlenen duyguları...

 
Toplam blog
: 25
: 945
Kayıt tarihi
: 12.01.09
 
 

1987 İstanbul doğumluyum. Sosyoloji ögrencisiyim. Şuan İspanya' da bulunmaktayım. Küçükken başladığı..